Nešto više od mjesec dana nakon završetka sajma u Ženevi ljubitelji automobila iz Srbije i regiona mogli su da se upoznaju sa mnoštvom zanimljivih i atraktivnih noviteta, od kojih ćemo mnoge uskoro moći da vidimo i u bh. salonima. Jedan od tradicionalno najzapaženijih nastupa u noć prije početka, ali i tokom cijelog sajma imala je kompanija Star Import generalni distributer Mercedes-Benz, Smart, Setra i Fuso vozila za teritoriju Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Albanije koja je pod sloganom „Nove zvezde u Beogradu“ u hali 3 i oko nje izložila mnoštvo zanimljivih putničkih i komercijalnih vozila.
Osim novog premijum SUV modela GLE u Mercedesove domaće premijere uvršetni su aktuelna treća generacija monovolumenske B-klase, te limuzinsko izdanje broj manje A-klase. Pod svilenim velom našli su se i redizajnirani kombi model V-klasa, druga generacija kompaktne kupe-limuzine CLA i Mercedesov elitni kupe model visokih performansi AMG GT 4-Door, pogonjen 4.0-litarskim V8 benzinskim motorom sa 639 KS. Među najskupljim izloženim automobilima u Mercedesovoj hali 3, ali i na cijelom sajmu našli su se modeli poput superautomobila AMG GT R za čijih 585 KS je bilo potrebno izdvojiti čak 175.380 eura. Veliku pažnju posjetilaca i javnosti privukli su i elitna S-klasa u superluksuznom S560 Maybach izdanju uz koju je njemački proizvođač istakao cijenu od 146.568 eura, a ništa manje zanimljive nisu bile ni AMG verzija A i G-Klase, ali i mnoštvo putničkih i komercijalnih standardnih modela, koje je kompanija Star Import ponudila uz sajamske popuste i po posebnim uslovima finasiranja.
U ostaku sajamske ponude svojom atraktivnošću, ali prije svega nevjerovatnom početnom cijenom, koja premašuje 300.000 eura izdvojio se prvi Rolls Roycov SUV model Cullinan, koji je mamio uzdahe posjetilaca u Hali 2. U njegovoj neposrednoj blizini našao se i najveći BMW-ov SUV svih vremena sedmosjed X7. Među modelima, koji su pristupačniji kupcima u centru pažnje su bili novi Škodin kompakt Scala, te peta generacija najpopularnijeg francuskog gradskog automobila Renault Clia. Mazda je u Beograd dovezla novu „trojku“ dok je Hyundai izložio redizajniranu Elantru. Glavna zvjezda na Toyotinom štandu je bio limuzinski Camry koji se nakon dugo vremena vratio na evropsko i regionalno tržište, a ništa manje zanimljiva nije bila ni potpuno nova Corolla. Britanski brendovi Jaguar i Land Rover u prvi planu su stavili evropski automobil godine električni crossover i-Pace, te drugu generaciju kpmapktnog SUV-a Evoquea. Ljubitelji Kie su uživali u novom Ceedu, dok su Fordovi najjači sajamski aduti bili novi Focus i Mustang. Veoma zapažen nastup su imali i švedski Volvo, Volkswagen, Audi i Porsche, Nissan, Dacia koji su takođe izložili svoje novitete i aktuelne modele uz primaljive sajamske popuste. Osim automobila posjetiocima sajma, a prije svega ljubiteljima motocikala, mopeda, skutera i kvadova ponuđen je i veoma zanimljiv motociklistički program. Među proizvođačima rezervnih dijelova i predstavnicima servisera i ove godine jedan od najzapaženijih nastupa imao je Turbo servis iz Užica, a Beogradski sajam svojim prisustvom i tradicionalno je upotpunila i Optima grupa, koja je između ostalog promovisala proizvode Rafinerije ulja Modriča.