Naslovna > Automobili > Honda > CR-V > Nova CR-V stiže u Evropu

Honda

Nova CR-V stiže u Evropu

Evropskim kupcima će biti ponuđena mogućnost biranja između manuelnog mjenjača preko kojeg se snaga šalje svim ili prednjim točkovima, i CVT automatskog mjenjača koji dolazi samo uz pogon na svim točkovima...

Kompanija Honda trenutno radi promociju modela CR-V namenjene evropskom tržištu, gdje će ovaj model biti dostupan samo sa jednim VTEC Turbo benzinskim agregatom radne zapremine 1,5 litara. Evropskim kupcima će biti ponuđena mogućnost biranja između manuelnog mjenjača preko kojeg se snaga šalje ili svim ili prednjim točkovima, i CVT automatskog mjenjača koji dolazi samo uz pogon na svim točkovima. Honda CR-V za evropsko tržište koja je opremljena šestostepenim manuelnim mjenjačem razvija 170 ks i 220 Nm obrtnog momenta, dok će model opremljen automatskim mjenjačem razvijati 190 ks i 243 Nm obrtnog momenta. Uprkos tome što automatik razvija veću konjsku snagu, Honda CR-V sa manuelnim mjenjačem ima bolje performanse. Ona brzinu od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,2 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 210 km/h, dok verzija sa automatskim mjenjačem do 100 km/h stiže za 10 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h.

 

 

Kada je riječ o prosječnoj potrošnji goriva, u zvaničnim informacijama se navodi da ovaj model sa gore pomenutim agregatom i manuelnim mjenjačem troši 6,3 litara benzina sa 100 pređenih kilometara u kombinovanoj vožnji, te da emituje 143 grama ugljeničnih dioksida po pređenom kilometru. Predstavnici kompanije Honda su već potvrdili informaciju da se ovaj model u Evropi neće prodavati sa dizel agregatom. Umjesto toga, planirano je da se početkom sljedeće godine na ovo tržište lansira i nova hibridna varijanta modela CR-V, koja će posjedovati dvolitarski i-VTEC agregat uparen sa elektromotorom kao i posebni generator. Četvrta generacija modela Honda CR-V će biti prva generacija ovog modela koja će se prodavati i u varijanti sa sedam sjedišta. Iz kompanije navode i da je ovaj model vodeću u svom segment kada je u pitanju prostor u kabini, a to zahvaljujući većem međuosovinskom rastojanju. Pored većeg međuosovinskog rastojanja, za 35 milimetara je veći i klirens u odnosu na prethodnu generaciju ovog modela. Pogon na svim točkovima podrazumeva da se zadnjim točkovima šalje 60 odsto obrtnog momenta, ako za tako nešto postoji potreba, dodali su predstavnici japanskog konglomerata. Takođe se navodi da je ovaj model opremljen najnovijim sistemima bezbednosti zbog čega je i dobila pet zvjezdca za bezbednost na Euro NCAP testu. 

Datum objave: 18/07/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook