Planovi za lansiranje na tržište četvrte generacije Škode Fabije 2022. godine su revidirani kako bi se smanjila složenost istovremene produkcije starijih i novih platformi za vozila. U sklopu tog plana, nova Fabija bi trebala biti predstavljena publici polovinom naredne godine, a prvi primjerci u evropske salone bi trebali stići pred kraj 2021. godine. Trenutna platforma koju koristi ovaj model je redizajnirana verzija iz 2008. godine što je čini već prilično zastarjelom, a umjesto nje bi se trebala koristiti moderna MQB A0 koju već koriste Audi A1 Sportback, Seat Ibiza i VW Polo.
Ova nova platforma će osigurati da ovaj češki supermini ne bude više „sirotan u porodici“ i da se uzdigne za klasu više. Što se tiče stajlinga, nova Fabia bi trebala prilično odskočiti od prethodnika, a inspiracija se crpi iz Kamiq crossovera sa elementima dizajna iz Scale i Octavije. Unutrašnjost bi po svemu sudeći trebala pretrpiti najveće izmjene, ako se uzme u obzir da Škoda dizajnom i tehnologijom kontrolne table ide u korak sa standardom Volkswagen Grupe. Prema izjavi proizvođača, Fabia u početku neće nuditi nijedan vid elektrifikovanog pogona, čak ni u blagoj hibridnoj varijanti. Ovakva odluka je donesena iz razloga da se sačuva pristupačna cijena ovog modela.
U novoj Fabiji se neće naći dizelski agregati, a pogonsku paletu bi trebali sačinjavati trocilindarski TSI turbo benzinci sa više opcija izlazne snage. U ponudi bi se vjerovatno mogli naći i snažniji benzinski četvorocilindraši, kao i najjeftinije varijante atmosferskih trocilindraša.
Za više detalja ipak treba sačekati zvaničnu izjavu za medije i prezentaciju najavljenu polovinom naredne godine..