Naslovna > Automobili > Jeep > Grand Cherokee > Nova generacija odmah u produženom izdanju

Jeep Grand Cherokee L

Nova generacija odmah u produženom izdanju

Jeep je konačno predstavio novu generaciju Grand Cherokee modela i to odmah u produženom L izdanju, dok ćemo na standardnu kraću verziju morati sačekati do 2022. godine…

Prošlo je čak 11 godina otkako je aktuelna generacija Grand Cherokee modela na tržištu, a čini se da će tako ostati još neko vrijeme, bar kada je u pitanju verzija sa standardnim međuosovinskim izdanjem. Suprotno tome, Jeep je za primarno američko tržište već predstavio novu generaciju ali u produženoj verziji sa sedam sjedišta. U Jeepu poručuju da je dizajn novog Grand Cherokee L modela inspirisan originalnim Wagoneerom. Ima duži poklopac motora od svog prethodnika zajedno sa tanjim LED svjetlima, nižom linijom krova i prepoznatljivom maskom hladnjaka sa sedam pravougaonih otvora.

 

 


Jeep je takođe posvetio posebnu pažnju karoseriji i šasiji novog Grand Cherokeeja s ciljem poboljšanja prefinjenosti automobile. Dakle, novi model je napravljen uglavnom od čelika visoke čvrstoće i sadrži novi potporni nosač koji učvršćuje motorni prostor za 125%. Tu je i novi multi-link sistem vješanja koji kako kažu u Jeepu novom modelu daje komfor i vožnju sa sofisticiranim osjećajem.

 

 


Kabina SUV-a opremljena je novoim 10,25-inčnom digitalnom tablom instrumenata, head-up displejom i najnovijim 10,1-inčnim sistemom multimedije. Ostatak kabine odlikuje se uobičajenom mješavinom kožnih presvlaka i klavirskih crnih obloga sa novim prilagodljivim sistemom ambijentalnog osvjetljenja. Takođe će biti dostupna i četverozonska automatska kontrola klime sa novim setom ventilacionih otvora postavljenih u stubove vrata za drugi treći red sjedišta. U SAD-u postoje dva izbora kada su u pitanju pogonske jedinice. Početni model se nudi sa 3,6-litarskim V6 benzinskim agregatom koji isporučuje 294 KS i 348 Nm obrtnog momenta, a standardno je povezan sa osmostepenim automatskim mjenjačem. Iznad toga se nalazi monstruozni 5,7-litarski V8 sa 362 KS i 529 Nm obrtnog momenta, a povezan je takođe sa osmostepenom automatskom transmisijom. Posjeduje i sistem deaktiviranja četiri cilindra kako bi se tokom krstarenja poboljšala potrošnja za 20%.


Početak prodaje bi trebalo da krene u drugom kvartalu ove godine, a paralelno će se nuditi i aktuelna generacija u verziji sa standardnim međuosovinskim rastojanjem sve dok i taj model ne dobije novo ruho, najvjerovatnije početkom 2022. godine.

Datum objave: 08/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook