Naslovna > Motocikli > Nova kraljica!?
FOTO GALERIJA (12)

Honda CBR1000RR

Nova kraljica!?

Honda je 28. septembra prošle godine, na moto-sajmu u Parizu predstavila svoju kompletnu paletu modela za ovu godinu, a kao najveća zvijezda proglašena je nova serija CBR1000RR. Kraljica u klasi jedan litar sada je postala još oštrija, još brža i još lakša, ali joj istovremeno mnogi zamjeraju na više nego kontroverznom dizajnu...

Konačno je skinut plašt sa nove generacije kraljice u klasi jedne litre – Honde CBR1000RR. Novi model poseban je u svakom pogledu, pa čak i mnogo više od toga, jer je odmah u startu izazvao bujicu oprečnih komentara koji se prvenstveno tiču optičkog nastupa. Sve i jedan dosadašnji CBR1000RR na tržište je dolazio kao predvodnik talasa hi-tec motociklala, odnosno dvotočkaša koji u serijsku produkciju donose pregršt najnovijih tehničkih rješenja. Tako je i ovaj put, ali styling je taj koji je izazvao najviše kritika, i to što Honda nikako nije očekivala, onih negativnih.

 

 

 

 

Neubjedljiv oklop po uzoru na Ducati 1098, određeni detalji koji aludiraju na MV Agustu, kontroverzni izgled izduvnog sistema, te dizajn zadnjeg dijela u Yamaha stilu, samo su neki od elemenata koji nisu po volji ljubitelja ovog proizvođača, koji su od ovog modela očekivali znatno više. Sa druge strane, nova Honda CBR1000RR predstavlja istinski tehnički i tehnološki biser, jer uz potpuno novi linijski četverocilindraš zapremine 999 ccm sa 178 KS do izražaja najviše dolazi masa motocikla spremnog za vožnju, svedena na samo 199 kg.

 

 

 

Novi agregat odlikuje se potpuno novim blokom, konfiguracijom glave cilindara, radilicom, te olakšanim kovanim klipovima, dok nova elektronska upravljačka jedinica sada operioše sa dvije potpuno odvojene mape ubrizgavanja. Tokom razvoja novog CBR1000RR modela Honda je posebnu pažnju posvetila redukovanju i centralizovanju ukupne težine. To je sa uspjehom i postignuto novim nižim lakim okvirom, izrađenim u potpuno novoj tehnici, ali i odabranim komponentama ogibljenja, sa kojima je postignut znatan napredak po pitanju vozne dinamike. Prednji dio tako raspolaže sa 43-mm viljuškom sa obrtnutim HMAS štapovima, dok je vješanje zadnjeg dijela povjereno Unit Pro-link jedinici sa potpuno podesivim monoamortizerom hoda 137 mm. I pored toga što je CBR1000RR sposoban dotaći gotovo 300 km/h, kombinacija Tokico i Nissin kočionih komponenti sa prednjim dvostrukim diskovima promjera 320 mm, te zadnjim 220-mm monodiskom, predstavlja uspješnu kombinaciju koja se na prvim testnim vožnjama pokazala i više nego efikasnom. Isto važi i za odlične fabrički namontirane 17-colne Bridgestone Battlax pneumatike dimenzija 120/70 na prednjem i 190/50 na zadnjem dijelu.

Datum objave: 11/04/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook