Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Nova mladost korejskog kompakta
FOTO GALERIJA (7)

Hyundai i30

Nova mladost korejskog kompakta

U 2020. godinu i30 ulazi u dizajnerski svježijem izdanju, sa bogatijom opremom, savremenijom multimedijom i modernizovanom pogonskom gamom sa mnoštvom lakih hibridnih opcija…

Treća generacija Hyundaija i30 na tržištu je od 2016. godine. Sada je došao red da bude dizajnerski i tehnološki osvježena kako bi mogla održati korak sa mlađom i sve brojnijom konkurencijom. Vizuelne promjene su veoma nježne i ne prave veliki odmak od originala, što je uostalom bio slučaj i sa prethodne dvije generacije. Osim novih prednjih i zadnjih branika, tri nove boje (Dark Night, Silky Bronze i Sunset Red) i modernije dezeniranih aluminijumskih točkova u rasponu od 16 do 17 inča, i30 je dobio i potpuno nove svjetlosne grupe. Kao opcija su ponuđena i Full LED glavna svjetla, dok grafika dnevnih LED svjetala ističe formu trougla koja je kod Hyundaija prvi put viđena sa aktuelnom Elantrom. Isti motiv nalazi se i na zadnjim svjetlima koja su takođe grafički modernizovana. Zahvaljujući dobroj potražnji za sve tri karoserijske verzije, i30 i dalje ostaje dostupan kao hatchback, odnosno kao karavan i atraktivni petovratni fastback.

 

 

 

 

Najveća vizuelna novost od redizajna je što i karavan postaje dostupan sa atraktivnim N-Line sportskim optičkim paketom opreme. Podsjećamo da ovaj paket kod kompakta i fastbacka dolazi u paketu sa sportskim vješanjem, koje neće niti dostupno uz primarno porodično orijentisani karavan. Dimenzije su ostale iste kao do sada, pa i30 zavisno od karoserijske verzije može da ponudi prtljažnik zapremine od 395, 450 i 602 litra, sa koliko raspolaže karavan. Enterijer je zadržao dosadašnju formu, ali je i značajno modernizovan sa opcionom digitalnom instrument tablom i velikim horizontalnim na dodir osjetljivim ekranom multimedijalnog sistema. Multimedija je kompatibilna sa Apple Carplay i Android Auto aplikacijama, što omogućava jednostavno povezivanje sa pametnim uređajima. Kupci novog modela moći će da računaju i na mnoštvo savremenih sistema asistencije u vožnji poput onih za nadzor mrtvog ugla, održavanje pravca u traci ili prepoznavanje potencijalnih opasnosti na putu ispred vozila, sa mogućnošću automatskog kočenja u kritičnim situacijama. Prodaja redizajniranog modela je već počela, a Hyundai nije najavio da će biti većih promjena u cijenama.

 

 

 

POGON

 

Sa redizajnom, i30 je djelimično elektrifikovan. U ponudi su njegove hibridne verzije sa 48-voltnom električnom instalacijom, mada još uvijek nema plug-in hibrida. Iz ponude je eliminisan dosadašnji bazni 1,4-litarski atmosferac, kojeg mijenja novi 1,5-litarski sa 110 KS, kombinovan sa šestostepenim ručnim mjenjačem i standardnom hibridnom podrškom. Iznad njega je 1.0 T-GDI turbobenzinac sa 120 KS i sedmostepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila, koji je takođe dostupan sa blagom hibridnim 48-voltnom tehnologijom. Ljubiteljima dizelaša nudi se dobro poznati 1,6-litarski motor sa 115 i 136 KS. Jača verzija je kombinovana sa 48 voltnim hibridnim sistemom.

Datum objave: 22/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook