Naslovna > Automobili > Škoda > Octavia > Nove „oči“ i sigurnosni sistemi
FOTO GALERIJA (10)

Škoda Octavia

Nove „oči“ i sigurnosni sistemi

Sa redizajnom, Octavia je dobila potpuno novi prednji dio, ali i određena tehnološka poboljšanja sa kojima bi trebalo da bude još konkurentnija…

Octavia je najznačajniji Škodin model, koji je od 1996. godine i predstavljanja prve generacije do danas proizveden i prodat u više od pet miliona jedinica. Samo u prošloj godini Octavia je našla put do 215.797 evropskih kupaca, zauzevši treću poziciju u klasi sa rastom prodaje od 5%. Bolji od nje su jedino bili lider Volkswagen Golf i njegov vjerni pratilac Ford Focus.

 

Astronomski rast popularnosti Octavie u odnosu na sve ostale Škodine modele najbolje oslikava podatak da je u protekle tri godine širom svijeta isporučeno 1,000,000 jedinica ovog modela. Sa najnovijim redizajnom Škoda pokušava dodatno osnažiti Octaviju i stvoriti preduslove za njen dalji napredak u okvirima klase, u koju je po mnogima ovaj 4,659 metara dugački automobil nepravedno svrstan.
Najveća dizajnerska promjena desila se na prednjem dijelu Octavie, koji je umjesto klasičnih pravougaonih svjetala, dobio moderneja dvodijelna. Sa novim svjetlima izmijenjena je i maska ​​hladnjaka. Redefinisan je izgled unutrašnjih lamela, pa maska ​​sad izgleda ozbiljnije i masivnije. Bočna silueta je ostala neizmijenjena, a kroz manje, estetske promjene je prošao i zadnji dio, kojeg sada krase nova svjetla. Na zadnjem canzku je promijenjen samo oblik gabaritnih svjetala.

 

Kada je riječ o dimenzijama one su ostale neizmijenjene, kao i osnovna zapremina prtljažnika koja, podsjećamo, iznosi raskošnih 590 litara, odnosno 1.580 sa preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta. U istom stilu kao limuzina osvježen je i karavan, sa prtljažnikom zapremine 610, odnosno 1.740 litara. Kada je riječ o prtljažniku treba navesti da je Octavia sada dostupna i sa opcionim sistemom električnog otvaranja petih vrata. U unutrašnjosti nije bilo većih korekcija, s tim da je u najbogatijem paketu opreme ponuđen novi 9,2-inčni na dodir osjetljivi ekran multimedije. Uz novu Octaviju je moguće dobiti Front Assist sistem za sprečavanja sudara, sa mogućnošću uočavanja pješaka. Tu su i Blind Spot Detection i Rear Traffic Alert sistemi koji kontrolišu prostor iza vozila. U opcionoj opremi nalazi se i Dynamic Chassis Control (DCC) sistem, koji vozaču omogućava podešavanje ogibljenja vozila u tri različita režima: Comfort, Normal i Sport. Prodaja redizajnirane Octavie u Evropi bi trebalo da startuje do kraja godine, bez značajnijih promjena u cijenama.

 

Engines
Pogonsku gamu redizajnirane Octavie čini pet benzinskih i četiri dizel motora, zapremine 1.0 do 2.0 litara, koji pokrivaju raspon snage od 86 do 184 "konja". Jedini motor koji će se serijski kombinovati sa petostepenim ručnim mjenjačem je 1.6 TDI sa 110 KS. Ostali su dostupni sa šestostepenim manuelcem. Osim njih u ponudi su i šestostepeni i sedmostepeni DSG automatski mjenjači. Sa jačim 1.8 TSI i 2.0 TDI motorima će se moći kombinovati i 4x4 pogon.

 

Datum objave: 27/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook