Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GLE > Novi 400e PHEV model i brži AMG 53

Mercedes-Benz GLE i GLE Coupe

Novi 400e PHEV model i brži AMG 53

Zahvaljujući blagim hibridima sa 48-voltnom tehnologijom i integrisanim starter generatorom, kao i plug-in hibridima, GLE SUV i GLE Coupé sada su elektrificirani u celom svetu. Plug-in hibridi su nadograđeni na najnoviju, četvrtu generaciju.

Mercedes-Benz je redizajnirao eksterijer, unutrašnjost, tehnologiju i opremu generacije modela GLE i GLE Coupe lansiranih 2018. godine. Ponuda motora je sada elektrifikovana, te uključuje blage hibride sa 48-voltnim sistemom i integrisanim starter generatorom (ISG), kao i četvrtu generaciju plug-in hibrida. Većina modela sada ima više snage od prethodnih verzija, a najveće povećanje je od 30 kW na GLE 400 e 4MATIC. Paket pomoći pri vožnji sadrži dodatno poboljšane specifične funkcije, na primjer za Active Distance Assist Distronic, Active Steering Assist i Traffic Sign Assist. Paket za parkiranje sa kamerom od 360° podržava vozača prilikom manevrisanja u i van paralelnih parking mesta. Još jedna nova karakteristika je funkcija "transparentna hauba", koja ako je uključen program vožnje van puta na centralnom displeju prikazuje virtuelni prikaz ispod prednjeg dela vozila – što znatno olakšava kretanje na strmom terenu. Korisne funkcije za vuču uključuju pomoć pri manevriranju prikolice, ažurirani meni prikolice na centralnom displeju i planer rute prikolice.

 

 

 


"Off-Road Mode" u trenutnoj generaciji MBUX-a pretvara posebne sadržaje kao što su gradijent, ugao kotrljanja, kompas i ugao upravljanja u vizuelno iskustvo. U kombinaciji sa opcionim paketom za parkiranje sa kamerom od 360°, nudi funkciju "prozirne haube". Kada je Off-Road mod aktivan, centralni displej prikazuje virtuelni prikaz ispod prednjeg dela vozila, uključujući prednje točkove i njihov položaj upravljanja. Pogled se sastoji od slika sa kamere od 360°. "Prozirna hauba" je izuzetno korisna: omogućava vozaču da bolje prepozna prepreke kao što su veliko kamenje ili duboke rupe na svom putu. Ova funkcija također nudi prednosti prilikom vožnje preko rampi ili vrhova.

 


Brojne detaljne promjene eksterijera daju GLE SUV-u i GLE Coupéu mnogo moderniji izgled. Pored branika koji daju agresivniji izgled tu su i standardna LED prednja svjetla visokih performansi, a dvije svjetlosne tačke dopunjuju prepoznatljiv potpis dnevnog svjetla, dok s opcionim MULTIBEAM LED-om postoje četiri svjetla. Dizajneri su revidirali i unutrašnjost zadnjih svjetala: na GLE-u svjetlosni potpis čine dva horizontalna bloka, na GLE Coupéu to su dvije „šipke“. Eksterijer AMG Line je sada standard za GLE Coupé, a elementi ove linije uključuju dijamantsku masku sa Mercedes-Benz uzorkom u hromu, AMG prednju hromiranu lajsnu, bočne AMG pragove i obloge lukova točkova u boji vozila, kao i AMG difuzor. Svježi dodaci paleti boja ova dva SUV-a su sodalit plava metalik i Manufaktur alpsko siva čvrsta. Dva aerodinamički optimizovana naplatka od lake legure u veličinama od 19 i 20 inča upotpunjuju ponudu izbora za GLE. Imaju završnu obradu visokog sjaja i dizajn sa pet duplih krakova.

 


Novo u GLE i GLE Coupéu je volan najnovije generacije sa senzorskim površinama na horizontalnim prečkama. Sa ovim dodirnim elementima sa desne i lijeve strane, vozač može upravljati instrument tablom i centralnim displejima sa volana. Posebna karakteristika u unutrašnjosti koja upada u oči je hromirani izgled središnjih i bočnih ventilacionih otvora. Ranije su bile obrubljene crnom bojom, ali sada su letvice pocinkovane od pravog metala, kao kod Mercedes-Maybach GLS. Za boje unutrašnjosti dodane su kombinacije opreme katalonska bež/crna (GLE SUV) i bahia braon/crna (GLE SUV i GLE Coupé). Crno/klasična crvena oprema dostupna isključivo za kupe i u kombinaciji sa AMG linijom.

 


Sa drugom generacijom MBUX (Mercedes-Benz User Experience) infotainment sistema, GLE i GLE Coupé su sada takođe ažurni. Unutrašnjost vozila postaje još digitalnija i inteligentnija, jer su i hardver i softver napravili velike korake: brojne funkcije vozila i udobnosti mogu se kontrolisati na LCD ekranima u briljantnim prikazima. Zadržane su veličine upravljačkog i centralnog ekrana, od kojih svaki ima 12,3 inča. Centralnim ekranom se može upravljati direktno i praktično kao ekran osjetljiv na dodir. Apple Car Play i Android Auto su sada dostupni bežično.

 


Plug-in hibridi imaju sinhronu mašinu od 100 kW i nude sistemsku snagu do 280 kW, kao i sistemski obrtni moment do 750 Nm. S neznatno povećanim električnim dometom do 109 kilometara prema WLTP-u, većina svakodnevnih putovanja može se preći isključivo električnom energijom. Poboljšani program hibridne vožnje pruža električni način vožnje za najprikladnije dionice rute. Na rutama u urbanim sredinama, na primjer, GLE daje prednost električnoj vožnji. Većina modela sada ima više snage od prethodnih verzija. Najveće je povećanje od 30 kW na GLE 400 e 4MATIC.

Datum objave: 01/02/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook