Naslovna > Automobili > Toyota > Hilux > Novi agregat i unaprijeđena tehnologija

Toyota Hilux

Novi agregat i unaprijeđena tehnologija

Dizajnerski osvježena Toyota Hilux dolazi sa novim dizelskim agregatom i tehnološkom nadogradnjom...

Kozmetičke izmjene na novom Hiluxu uključuju restilizovani prednji branik, novu rešetku hladnjaka i nove LED prednje svjetlosne grupe. Varijante Invincible i Invincible X koji će se naći na tržištu od septembra ove godine dobijaju set novih 18-inčnih aluminijumskih naplataka i redizajnirane zadnje LED svjetlosne grupe. U unutrašnjosti vozila se nalazi redizajnirana analogna instrument tabla sa novim centralnim displejem, kao i unaprijeđeni osmoinčni infotaiment sistem sa rotirajućim kontrolnim upravljačima. Apple CarPlay i Android Auto podrška su predstavljaju standardni dio opreme zajedno sa satelitskom navigacijom. Spisak dodane i sigurnosne opreme je prilično bogat i opremljenost zavisi od odabranog paketa opreme i cjenovnog ranga modela.

 

 

 

Kao dio unapređenja, u ponudi se sada nalazi i novi 2,8-litarski četvorocilindarski turbodizel, koji se u liniji nalazi iznad dosadašnjeg 2,4-litarskog agregata od 150 KS. Nova pogonska jedinica isporučuje 204 KS pri 500 Nm obrtnog momenta što ovom pick-upu omogućava sprint od nule do 100 km/h za 10 sekundi, što je za 3,2 sekunde brže od prethodnog, manjeg agregata. Sve varijante Hiluxa na evropskom tržištu će se isporučivati sa pogonom na sva četiri točka, a kupcima je na raspolaganju šestostepeni manueleni ili opcionalni šestostepeni automatski mjenjač.

 

 

 

Mjenjač je povezan sa novim automatskim diferencijalom ograničenog proklizavanja, za koji Toyota tvrdi da će unaprijediti Hiluxove performanse prilikom terenske vožnje. On se uključuje kada je prenos prebačen na zadnju osovinu i sva četiri točka, a automatski prenosi snagu na točak sa najvećom trakcijom.

 

 

 

 

 

 

Pored novog pogonskog agregata, Hilux je dobio nekoliko unapređenja na šasiji, kao što su novi amortizeri, izolacija i poboljšane lisnate opruge na zadnjoj osovini koje prema tvrdnjama proizvođača omogućavaju „glatku“ vožnju. Toyota je smanjila rad agregata u praznom hodu sa 850 na 680 o/min kako bi se osigurala bolja kontrola vozila prilikom „provlačenja“ kroz zakrčen teren.

 

Nova Toyota hilux će biti dostupna na evropskom tržištu od septembra, a cijene se kreću od 38.760 pa sve do 44.920 eura u zavisnosti od nivoa opreme.

Datum objave: 19/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook