Naslovna > Automobili > Audi > Q4 > Novi električni Sportback

Audi Q4 Sportback e-tron

Novi električni Sportback

Audi predstavlja novi konceptualni automobil koji nam daje jasan uvid u električni SUV koji bi trebao početi sa prodajom naredne godine. Nazvan je Audi Q4 Sportback e-tron Concept, i prema ustaljenoj nomenklaturi brenda, postaće Sportback coupe-SUV varijanta standardnog Q4 e-trona...

Q4 e-tron bi trebao biti prvi Audi koji je lansirao MEB platformu VW Grupe za električna vozila, a Sportback varijanta će biti sportski orijentisan „brat blizanac“ i kao takvi će predstavljati rivale Tesli Model Y. Glavne promjene na Sportback varijanti se mogu vidjeti na zadnjem dijelu automobila. Tradicionalni C-stub je uklonjen, a krovna linija se svodi na jedan neprekidni luk koji se poteže od prednje osovine do samog zadnjeg dijela vozila, sa kojim Q4 Spotrtback dobija fastback stilski oblik.

 

 

 

 

Zadnji vjetrobran je postavljen strmije nego prije i podijeljen je na pola manjim spojlerom. Tu je takođe i veliki zadnji difuzor sa osvijetljenim logotipom e-tron, zadnjim LED svjetlosnim grupama, naplaci od 22 inča i velika prednja rešetka hladnjaka. U kabini se nalazi heksagonalni upravljač sa komandama osjetljivim na dodir za više funkcija, a iza njega se nalazi mala digitalna instrument tabla. Veći centralni ekran osjetljiv na dodir od 12,3 inča zakrenut je prema vozaču.

 

 

 

 

 

 

Konceptni Sportback je zamišljen kao četvorosjed, iako će proizvodni model gotovo sigurno moći primiti pet putnika u kabinu. Bijela i bež presvlaka u kabini su od mikrofibera su u kombinaciji sa Alcantarom, a tamne podne obloge su izrađene od recikliranih materijala.

 

 

 

 

 

 

 

Korištenje MEB platforme znači da će vodeća verzija Q4 Sportback e-tron podržavati bateriju od 82 kWh. Audi je potvrdio da će kupcima biti dostupne verzije sa pogonom na zadnju osovinu i sva četiri točka. Sa dvostrukim motorom i pogonom na sva četiri točka autonomija bi trebala iznositi 450 kilometara sa jednim punjenjem baterije. Pogon će isporučivati ukupno 284 KS što omogućava ubrzanje od nule do „stotke“ za 6,3 sekunde i limitiranu maksimalnu brzinu od 180 km/h. Specifikacije za varijantu sa pogonom na zadnju osovinu nisu u potpunosti precizirane, ali prema riječima proizvođača autonomija sa jednim punjenjem bi trebala biti veća od 500 kilometara.

Datum objave: 08/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook