Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Novi Golf “uhvaćen” na testiranju
FOTO GALERIJA (10)

VW Golf 8

Novi Golf “uhvaćen” na testiranju

Nakon što je Ford predstavio svoj novi Focus, a Toyota novi model Aurisa, na tržištu je počela borba za prevlast u C segmentu. Volkswagenov odgovor u vidu novog Golfa osme generacije bi, prema riječima čelnika kompanije, trebao biti “bombastičan”…

Kompanija Volksvagen već duže vrijeme radi na razvoju osme generacije svog najpopularnijeg hatchbacka, i process je već u finalnoj fazi jer su testni modeli već “uhvaćeni” na stazama i cestama. Iako se finalna verzija dizajna sakriva ispod zaštitne folije, svjedoci koji su uspjeli zaviriti u enetrijer novog Golfa ističu kako će on biti jedan od najvećih aduta ovog modela. Testni modeli pokazuju da je zadnji dio duži u odnosu na prethodnike, a povećan je i međuosovinski razmak. Ova povećanja će rezultovati povećanjem prostora u kabini i prtljažnom prostoru. Na prednjem dijelu vozila, LED svjetlosnim grupama i ostalim detaljima može se primjetiti uticaj “starije braće” Touarega i Arteona  na dizajn novog Golfa.

 

 


Izgled i opremljenost enterijera bi mogla premašiti konkurentske modele sa pojedinim elementima preuzetim iz novog Touarega, digitalnom instrument tablom, većim centralnim infotaiment sistemom, dodatnim displejem za kontolu klimatizacije i slično. Klaus Bischoff šef dizajnerskog odjela kompanije VW je izjavio kako će novi Golf biti revolucionaran automobil, sa potpuno digitalnim okruženjem, i jedini analogni sistem u kokpitu će biti upravljač. Naravno, za očekivati je da će enterijer biti izrađen od kvalitetnijih materijala i sa većim stepenom završne obrade, a tu su i nova ručica mjenjača, upravljač i dizajn otvora za ventilaciju. Upotreba modernijih i laših materijala u izradi umanjila je ukupnu masu novog Golfa za 50kg. Prema riječima izvršnog direktora kompanije VW Herberta Diessa, osma generacija Golfa će se tehnički bazirati na novoj MQB modularnoj platformi, a biće pogonjen 1,5-litarskim četvorocilindričnim benzinskim turbo i 1,5-litarskim agregatom, koji će zamijeniti dosadašnji 1,6-litarski dizelaš.  U ponudi će se nalaziti i plug-in hibridna verzija pogona, kao i “blagi” hibridni sistem od 48V koji će povećati ekonomičnost ovog modela. Takođe se očekuju i GTI i R verzije koji bi trebali imati jačinu od 250 do čak 350 KS. Diess je takođe i dodao kako će se u ponudi takođe naći i hibridna verzija GTE, ali da se u ponudi neće naći e-Golf, zbog preorijentisanja proizvodnje potpuno električnih modela na Volkswagenovu I.D. liniju. Proizvodja osme generacije Golfa se očekuje polovinom naredne godine, a kompanija Volkswagen će zvaničnu premijeru ovog modela imati na idućem ženevskom sajmu automobila. Prvi kupci bi trebali dobiti svoje primjerke krajem 2019. godine.

 

Datum objave: 17/04/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook