Naslovna > Automobili > Mazda > CX > Novi hibridni SUV sa MX-5 tehnologijom i 340 KS

Mazda CX-90

Novi hibridni SUV sa MX-5 tehnologijom i 340 KS

Mazda se nada da će se otmjeni enterijer CX-90 dopasti svim putnicima. Centralni infotainment ekran od 12,3 inča nalazi se na kontrolnoj tabli, a upotpunjen je nizom taktilnih kontrola za upravljanje funkcijama uobičajene upotrebe kao što su sjedišta i kontrola klime.

Mazda je predstavila CX-90 za 2024. za Sjevernu Ameriku i sa maksimalnih 340 KS na raspolaganju, što je najmoćnije serijsko vozilo kompanije ikada. Riječ je o hibridu, koji uključuje različite stepene električnog pogona u zavisnosti od odabranog pogonskog sklopa. Unutra ima  prostora za osam osoba u kabini koja kombinuje moderan luksuz sa tradicionalnom japanskom estetikom.  Do sada, Mazdin turbopunjeni 3,3-litarski redni šestocilindarski agregat ne bi trebao biti iznenađenje. Međutim, u Sjevernoj Americi je znatno snažniji, razvijajući 340 KS i 500 Nm obrtnog momenta koji se šalje na sva četiri točka. Međutim, to nije čista snaga benzinskog motora, jer ova Mazda ima i mali električni motor između motora i mjenjača u blagom hibridnom sklopu.

 

 

 


Za one koji traže širu primjenu električne energije, druga opcija je Mazdin PHEV e-Skyactiv pogonski sklop, sa 2,5-litarskim četvorocilindarskim agregatom koji sa električnim motorom  generiše kombinovanu snagu od 323 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Baterija od 17,8 kWh napaja motor, dajući CX-90 mogućnost dužeg putovanja samo na električni pogon. Ako sve ovo zvuči poznato, to je ista postavka koja se nudi u CX-60 i kao takva, CX-90 vjerovatno ima sličan potpuno električni domet od oko 62 km.

 


Bez obzira na motor, dvije stvari uvijek ostaju iste, 4x4 pogon je standardan, a snaga dolazi do tla preko novog osmostepenog automatskog mjenjača koji napušta starinski pretvarač obrtnog momenta. Sa elektrifikacijom, Mazda kaže da je isporuka snage s ovim prenosom glatka i direktna, a istovremeno poboljšava efikasnost.

 

Datum objave: 02/02/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook