Naslovna > Motocikli > Novi hit klase
FOTO GALERIJA (12)

Kymco Super 8 125

Novi hit klase

„Kymco Super 8 125“ jedan je od najpoželjnijih predstavnika klase sportskih maksi skutera, koji se s lakoćom probijaju kroz gradske gužve i rijetko posjećuju benzinske stanice...

Zahvaljujući odličnoj prodaji u Evropi, u proteklih nekoliko godina, tajvanski proizvođač Kymco dobio je vjetar u leđa, koji je ubrzao razvoj novih i sve boljih modela namijenjenih globalnom tržištu. Jedan od najnovijih, koji će, po svemu sudeći, biti hit u klasi od 125 ccm, je model „Super 8“, sportski skuter koji dizajnom ravnopravno parira često razvikanoj italijanskoj i japanskoj konkurenciji. Već na prvi pogled „Kymco Super 8“ otkriva da spada u kategoriju posebnih dvotočkaša. Veoma agresivan dizajn naglašen je upadljivom grafikom, dok su funkcionalnost i upotrebljivost njegove najjače osobine. I pored agresivnog izgleda, određeni detalji, kao što su šestokraki laki naplaci od 14 cola, ravna podnica, prostrano sjedište, te dovoljno kapacitetno odlagalište ispod njega i dalje su tu, tako da slobodno možemo konstatovati da je upravo ovaj model primjer kako se može spojiti sve ono najbolje što karakteriše klasične skutere i prave motocikle.

 

 

 

 

 


Kao i njegovog manjeg brata od 49 ccm i verziju 125 pokreće provjereni četverotaktni vazdušno hlađeni jednocilindrični agregat sa Hondinom licencom, nadaleko poznat po uzornoj štedljivosti i trajnosti. Sa maksimalnih 7 kW, ostvarivih pri 7.500 o/min, 110 kg težak „Super 8“ je iznenađujuće okretan dvotočkaš,  čak i kada praktikujete vožnju udvoje. Maksimalna brzina od gotovo 100 km/h u svakom slučaju zadovoljava, upravo kao i prosječna potrošnja, koja iznosi samo 3,6 litara bezolovnog benzina na 100 km. U skladu sa karakteristikama agregata podešeno je i nešto tvrđe ogibljenje, koje s druge strane pruža mnogo uživanja u vožnji. Koncepcija kočnica, zbog doboša na zadnjem točku, na prvi pogled ne ulijeva povjerenje. Međutim, sve nedoumice oko kapacitete kočionog sistema otklanja narezani prednji disk, koji je s obzirom na malu masu tajvanskog skutera i više nego dovoljan za njegovo zaustavljanje. Za sve one koji razmišljaju da uđu u svijet motocikala, a još uvijek nemaju dovoljno pravog iskustva, odnosno za motocikliste kojima je potrebno atraktivno, štedljivo i dovoljno brzo vozilo za odlazak na posao i za malo duže izlete, „Kymco Super 8“ predstavlja idealno rješenje. Ovaj atraktivni skuter prodaje se i u našoj zemlji putem ovlaštenog zastupnika Unitrade iz Ljubuškog, a za njega je potrebno izdvojiti razumnih 3.500 KM, što je mnogo manje od sličnih i precenjenih „italijana“ i „japanaca“.

 

Datum objave: 10/10/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook