Naslovna > Automobili > Toyota > Corolla > Novi „hot hatch“ rival Golfu R

Toyota GR Corolla

Novi „hot hatch“ rival Golfu R

Najnovija Toyota koristi 1,6-litarski agregat sa turbopunjačem koji je poznat sa hvaljenog GR Yarisa, ali sa snagom koja je značajno povećana na 300 KS i obrtnim momentom neznatno povećanim na 370nm...

Nakon što su predstavljeni Honda Civic Type R i VW Golf R „hot hatch“ segment je dočekao i dugo željenu Toyotu GR Corollu. Vruća nova verzija Toyote Corolle pridružuje se brzo rastućoj liniji sportskih Toyota koje je razvio Gazoo Racing odjel za performanse, uz Toyotu GR Yaris, Toyotu GR Supra i Toyotu GR 86 – ali za razliku od tih automobila, nije joj suđeno da se prodaje u Evropi. Takođe dolazi sa auspuhom s trostrukim izlazom, koji smanjuje povratni pritisak i poboljšava protok izduvnih gasova, novim sistemom za hlađenje, većim izduvnim ventilima i djelomično obrađenom usisnom otvoru.

 

 


Snaga se prenosi na obje osovine preko šestostepenog manuelnog mjenjača, kao i kod GR Yarisa, sa funkcijom inteligentnog ručnog mjenjača (IMT), koja u suštini služi kao funkcija usklađivanja broja obrtaja za lakše prebacivanje u nižu brzinu. Sportski naplatci od 18 inča po narudžbi umotani su u gume Michelin Pilot Sport 4 i podržani ventiliranim kočionim diskovima s prorezima koji se drže aluminijskim čeljustima sa četiri klipa. Toyota tek treba da potvrdi brojke o performansama, ali očekuju da će ubrzati od 0-100 km/h za 5,0 sekundi. Dok je silueta GR Corolle više povezana sa automobilom na kojem je zasnovana nego sa GR Yarisom i regularnim Yarisom, Toyota tvrdi da je "veoma kruta karoserija posebno konstruisana" za novi automobil. Lagani materijali se koriste svuda, čime se standardna GR Corolla dovodi do težine praznog vozila od 1474 kg, a Circuit Edition daje taj etos dalje sa kovanim krovnim panelom od karbonskih vlakana i aluminijumskom haubom i prednjim vratima.

 


Vizuelni elementi inspirisani relijem uvode crne detalje, otvore na poklopcu motora i sa strane, jako proširene lukove kotača i, najočiglednije, istaknuto krilo koje se proteže preko zadnjeg stakla. To je usklađeno sa modifikacijama inspirisanim motosportom u kabini, uključujući kožni  GR volan, sjedala s oznakom GR i aluminijske pedale; i na Circuit Edition, antilop sjedišta i ručicu menjača sa potpisom predsednika Toyote Akio Toyoda.

Datum objave: 01/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook