Nova generacija Hyundaia i30 iznjedrit će niz verzija što do sada nije bio slučaj. Na novoj će platformi iznići crossocer ali i sportska verzija i30N o kojoj smo već pisali.
Treća generacija i30 duga je 4,340 mm sa međuosovinskim razmakom od 2,650 mm. Zahvaljujući inteligentnim rješenjima u unutrašnjosti svih pet putnika raspolaže sa zavidnim prostorom.
Na početku prodaje nalaze se tri benzinska i isto toliko dizel motora. Osnovna dolazi sa 1,4 atmosferskim benzincem snažnim100 KS. Na stepenici iznad nalazi se manji 1.0 ali sa turbo punjačem sa 120 KS dok je na vrhu 1,4 T-GDI sa sportskih 140 KS.
Ljubitelji dizelaša na raspolaganju imaju 1.6 litreni motor sa tri nivoa snage- 95, 110 i 136 KS.
Svih 6 motora serijski dolazi sa manuelnim mjenjačem sa 6 stepeni prenosa dok 1.4 T-GDI i dvije jače verzije dizelaša možete naručiti i sa automatskim mjenjačem sa 7 stepeni i dvostrukom spojskom.
Među sistemima za aktivnu i pasivnu sigurnost izdvajamo Autonomous Emergency Braking sa Front Collision Waring Systemo.
Iako službene prodaja još nije počela evidentiran je veliki interes potencijalnih kupaca.