Na osnovu fotografija lako je zaključiti da nova generacija Hyundaia i30 donosi potpuno novi dizajnerski potpis. Obzirom na trenutne trendove u auto industriji sa sigurnošću se može pretpostaviti da će svi budući modeli korejskog proizvođača automobila dijeliti slična dizajnerska rješenja, pogotovo masku motora.
Dizajn karoserije razvijen je u Evropi. Dužina od 4,340 mm uz pripadajući međuosovinski razmak upotpunosti odgovaraju kompaktnoj klasi automobila gdje i30 i pripada. U odnosu na još uvijek aktuelnu generaciju nova je duža za 40, šira i niža za 15mm. Pretpostavljamo da će uživo novi i30 izgledati više sportski nego što je sada slučaj. Zapremina prtljažnika je 395 litara s tim da se potpunim obaranjem zadnje klupe oslobađa zapremina 1.031 litara.
Unutrašnjost je dosta modernija od sadašnje. Kao opcija nudit će se 8 inčni kolor displej osjetljiv na dodir dok u sklopu standardne opreme dolazi displej dijagonale 5 inča. Skuplji paketi opreme dolaze sa svim onim što bi vozač i ostali putnici mogli poželjeti. Tu je i grijanje volana...
Kada se novi Hyundai i30 usporedi sa konkurentima: VW Golf, Ford Focus, Renault Megane, Opel Astra i drugi može se vidjeti da ni po čemu ne zaostaje za njima. Isto se odnosi na sigurnosnu opremu i sisteme za aktivnu i pasivnu sigurnost.
Na startu prodaje naći će se tri dizelska i isto toliko benzinskih motora. Bazni benzinski motor dolazi u vidu atmosfersog 1.4 sa 100 KS. Iznad njega je 1.0 litreni Turbo sa 120 KS dok se na vrhu ponude nalazi 1.4 T-GDI snažan 140 KS.
Snaga dizelaša kreće se u rasponu 95-134 KS.
U ponudi mjenjača nalaze se manuelni mjenjači sa 6 stepeni prenosa i automatski sa dvije spojke DCT sa 7 stepeni prenosa.