Naslovna > Auto moto sport > Novi identitet za početak nove ere Formule 1

Alfa Romeo

Novi identitet za početak nove ere Formule 1

Ono što Alfa Romeo F1 tim ORLEN predstavlja, u vidu novog imena tima i logotipa, dok završava svoje pripreme za sezonu 2022, predstavlja novi identitet brenda, koji je zvanično aktiviran i biće prvi put viđen na djelu na prvom predsezonskom testu u Barseloni, krajem sljedećeg meseca...

Lansiranje ažuriranog imena predstavlja novi pristup za ekipu, baš kao što sport ulazi u hrabru novu eru sa svojim novim propisima, dok u isto vrijeme čuva veze sa skorijom prošlošću: to je identitet koji prenosi snažnu posvećenost brenda Alfa Romeo, koja ostaje u dugoročnoj vezi sa timom i nastavlja da gura tim naprijed. Dodavanje „F1 tim“ imenu je posebna značka časti za Alfa Romeo F1 tim ORLEN: ona predstavlja uključivanje u jedan od najekskluzivnijih klubova na svijetu, jednu od samo deset jedinica u svijetu koje imaju pravo da koriste ovaj prestižni simbol. Takođe odražava snažan trkački DNK Saubera i Alfa Romea, kao i istoriju koju ovi brendovi oličavaju.

 

 

 

 

 


Promjene će se takođe odraziti na naziv šasije koji je zvanično dostavljen FIA; Alfa Romeo Racing će se promeniti u Alfa Romeo, što je dalje usklađivanje tima sa jednom od značajno istorijkih marki u svijetu moto sporta. Žan Filip Imparato, izvršni direktor kompanije Alfa Romeo: „Za nas je dodavanje riječi „F1 tim“ u ime našeg tima veoma značajno i čini nas ponosnim: to je dokaz posvećenosti Alfa Romea najekskluzivnijem takmičenju u moto sportu koje postoji, gdje je ovaj brend ispisao neizbrisive stranice u svojoj istoriji. Sa druge strane, predstavlja timski duh kohezije, u kojoj Alfa Romeo namjerava da igra vodeću ulogu. Sa ovim novim timom i logotipom, novom, uzbudljivom postavom i novim automobilom spremnim za predstavljanje, spremni smo za uzbudljivu novu sezonu.“

Datum objave: 21/01/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook