Naslovna > Automobili > BMW > X1 > Novi izgled, iDrive 8 i standardni 4x4 pogon

BMW X1

Novi izgled, iDrive 8 i standardni 4x4 pogon

Dostupno je pet opcija motora za X1 i njegov revidirani 2,0-litarski četverocilindrični turbo motor. To uključuje jedan benzinac, dva dizela i dva plug-in hibrida koji imaju snagu u rasponu od 180 KS do 322 KS. Na kraju, tu je i potpuno električni iX1 koji proizvodi 309 KS.

Treća generacija BMW-a X1 je u razvoju od juna 2020. godine. Ovaj dugotrajni proces kulminira potpunim i službenim debijem modela X1, koji stiže sa svježim novim izgledom, više tehnologije i standardnim mjenjačem sa dva kvačila i sedam brzina uparenim sa xDrive pogonom na sve točkove. Zadržava osnovne proporcije svog prethodnika, ali ih kombinuje sa hrabrijom prednjom maskom koja sadrži nešto veće, skoro četvrtaste, rešetke hladnjaka i par istaknutijih svjetala. Full LED svjetla su standardna na sva četiri ugla, a zadnja svjetla dobijaju novi profil u obliku slova L. 

 

 

 


Pozadi, uži zadnji prozor daje X1 robusniji izgled, dok prošireni lukovi točkova stvaraju nešto širi vizuelni efekat. Kao sporedna napomena, očekujemo da će se slična dizajnerska rješenja naći na vrhunskom SUV-u XM iz Bavarske. Kao što je slučaj sa većinom novih automobila, novi X1 je nešto veći od svog prethodnika. Dužina je porasla za 43 milimetra na 4,5 metara, dok je 23 mm dodato širini od 1844 mm. Novi X1 je takođe 43 mm viši. S povećanim dimenzijama koje pružaju više prostora u kabini i stvaraju nešto kvadratniji ukupni izgled, koeficijent otpora je samo 0,27.

 

 

 

 

Kabina i dalje nudi prostor za pet putnika, ali BMW kaže da povećana širina rezultira većim prostorom za ramena i laktove i za vozača i za suvozača. Međutim, bez sumnje najveća novost u unutrašnjosti je nadogradnja na BMW-ov iDrive 8 softver za zabavu, koji dolazi s par ekrana – instrument tablom od 10,25 inča i navigacijskim displejom od 10,7 inča – smještenih ispod jednog staklenog dijela. Ispod njega se nalazi veliki otvor za ventilaciju i prostor za dva držača za čaše i ladica za pametni telefon sa podlogom za bežično punjenje.

 

 

 

 

Standardni za sve nivoe opreme – Sport Premier, xLine Premier, xLine Premier Pro, M Sport Premier i M Sport Premier Pro – su četiri USB-C porta, 12-voltna utičnica za napajanje i na središnjoj konzoli i u prtljažnom prostoru, i Bluetooth interfejs. Opciono je dostupan Harman Kardon vrhunski audio sistem od 205 vati sa 12 zvučnika i visokotonaca integrisanih u obloge vrata. Tu je i kamera okrenuta prema unutrašnjosti koja omogućava vlasniku da fotografije iz unutrašnjosti pošalju na svoj pametni telefon i da provjeri unutrašnjost automobila putem daljinske funkcije aplikacije My BMW.

 

 

 

Vozila opremljena M Sport paketom opremljena su ručicama za mijenjanje stepena prenosa na volanu za „ekstremno brze ručne promjene stepena prenosa“. Ručice mjenjača takođe omogućavaju takozvanu funkciju Sport Boost koja se aktivira kada vozač povuče lijevu ručicu mjenjača barem na sekundu. Ako je omogućena, ova funkcija oslobađa puni potencijal pogonskog sklopa i šasije mijenjajući njihove postavke za najbrže moguće ubrzanje.

 

 

 

 

BMW kaže da su skoro sve komponente prednje osovine sa jednim zglobom opruge u potpunosti reinženjering u poređenju sa prethodnim modelom. Po prvi put, dostupno je opciono prilagodljivo M vješanje koje smanjuje visinu vožnje za 15 mm.

Datum objave: 01/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook