Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Novi koncept ide korak bliže proizvodnji

Cupra UrbanRebel

Novi koncept ide korak bliže proizvodnji

Cupra je potvrdila da će UrbanRebel krenuti u proizvodnju u svojoj fabrici Martorell u Barseloni i da će krenuti u prodaju 2025. Ranije je nagoviješteno da će serijski automobil koštati nešto više od 20.000 evra kada krene u prodaju...

Nakon otkrivanja svog divljeg koncepta gradskog automobila UrbanRebel na prošlogodišnjem sajmu automobila u Minhenu, španski brend Cupra dodatno je usavršio recept kako bi pružio bliži uvid u to kako bi potpuno električni kompaktni model mogao izgledati kada krene u proizvodnju 2025. U poređenju sa minhenskom šou zvijezdom, koja je imala ogromno zadnje krilo i „natečene“ lukove točkova, druga generacija Cupra UrbanRebel izgleda mnogo profinjenije (i kao rezultat toga relevantno za proizvodnju) bez gubljenja svog sportskog karaktera.

 

 

 

 

Površina automobila je još uvijek ekstremna, s dvije različite linije koje stvaraju haubu sportskog izgleda koja teče naprijed do dubokog branika s velikom konkavnom površinom koja odaje utisak konvencionalne rešetke. Ovo je zapravo ugašeno minimalnom površinom za usisavanje kako bi se povećao koeficijent otpora UrbanRebel-a i poboljšala efikasnost. Ima više oštrih linija u profilu, koje teku od luka prednjeg točka do zadnjeg ugla linije prozora, koje UrbanRebelu daju jako nabijen, atletski izgled. Naglašen je oštrim naborom koji se obavija oko zadnjih krila od vrata prtljažnika - koji ima dizajn glatke površine, svjetlosnu traku i velika slova "Cupra".

 


Prema izvorima Cupre, trenutni izgled UrbanRebel-a je oko 95 odsto reprezentativan za eventualni proizvodni automobil, ali očekujte izmjene na kvakama i retrovizorima, plus nekoliko drugih manjih dijelova. „Mi pravimo automobile koje ljudi vole, ali ne nužno ono što svi vole – volimo da provociramo, tako da je ovo provokacija, očigledno prenaglašavanje onoga što ćemo na kraju raditi kao serijski automobil. Ali vrlo je blizu. Ako skinete rep sa zadnje strane onda ste vrlo blizu mjesta na kojem se nalazimo u dizajnu serije,“ rekao je predsjednik Cupre Wayne Griffiths na otkrivanju originalnog UrbanRebel koncepta u Minhenu prošle godine.

 


Unutrašnjost je s druge strane mnogo futurističkija, sa velikom plutajućom središnjom konzolom i sportskim dizajnom instrument table s nevidljivim otvorima za ventilaciju; kabina je osvijetljena LED svjetlima. Veliki centralni ekran nalazi se na vrhu instrument table i pokreće nešto što izgleda kao infotainment sistem u Cupra stilu na „zakrivljenom kinetičkom displeju“. Par sportskih kožnih sjedišta i metalni ukrasi u boji bakra upotpunjuju izgled, dok Cupra kaže da UrbanRebel ima „napredne reciklirane polimere i bio materijale u cijeloj kabini“.

 


Ispod napumpane karoserije nalazi se nadolazeća platforma VW Grupe s pogonom na prednje točkove „Small MEB“, a Cupra tvrdi da je baterija dovoljno velika da isporuči domet do 440 kilometara uprkos tome što nije naveo njen kapacitet u kWh; Volkswagen ID. Life koncept – takođe predstavljen u Minhenu prošle godine – baziran je na istim osnovama i ima bateriju od 57 kWh za predviđeni domet do 400 kilometara.

 


Cuprin prednji motor isporučuje 231 KS za zakazano vrijeme od 0-100 km/h od 6,9 sekundi, iako najveća brzina nije potvrđena. S obzirom na poziciju Cupre kao sportskog brenda, njegov kompaktni EV će biti ispod većeg Borna baziranog na MEB-u, kao rival predstojećim Alpine R5 i MINI Electric.

Datum objave: 08/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook