Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Tonale > Novi krosover konačno predstavljen

Alfa Romeo Tonale

Novi krosover konačno predstavljen

Juče je održana premijera potpuno novog modela Tonale, čiji dizajn je gotovo identičan konceptu koji je prikazan 2019. godine, dok je paleta pogonskih sklopova veoma široka...

Namenjen mladom, „velegradskom“ i dinamičnom kupcu, Alfa Romeo Tonale nudi prepoznatljiv, senzualan i napredan dizajn, ističući nove stilske kanone koji su predodređeni kao referentne tačke u razvoju Alfa Romeo postavke: felne sa 5 rupa, grupa u „teleskopskoj“ instrument tabli, sportski volan sa 3 kraka i farovi sa sinusnom krivom. Njegove kompaktne dimenzije – dužina od 4,53 metra, širina 1,84 metra i visina 1,6 metara – na taj način obuhvataju jedinstvenost italijanskog dizajna i originalnog savremenog stila karakterističnog za Alfa Romeo, u sintezi između prestižnog naslijeđa i pogleda u budućnost.

 

 

 

 

 


Vidimo da se ponavljaju stilske karakteristike koje su ušle u istoriju svetskog automobilizma, kao što je GT Line, koja se proteže od zadnjeg dijela do farova, podsjećajući na forme modela Giulia GT i smjenjujući se sa punim i sofisticiranim kapacitetima, koji podsećaju na legendarne modele kao što je 8C Competizione. Na prednjoj strani nalazi se neponovljivi Trilobo i prepoznatljivi štit Alfa Romea Scudetto, koji predstavlja glavni fokus. Prednja svjetla „3+3“ sa novom Full-LED adaptivnom matricom dočaravaju ponosni izgled SZ Zagato ili Proteo koncepta automobila. Razvijena u saradnji sa kompanijom Marelli, tri modula čine jedinstvenu liniju fronta za automobile i istovremeno obezbeđuju dnevno svetlo, dinamičke pokazivače pravca i funkciju „Dobrodošli i doviđenja“ (aktivira se svaki put kada vozač upali ili isključi automobil), kako bi se osigurali najbolji uslovi osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije. Prvi od ovih modula – „Adaptive Driving Beam“ – stalno prilagođava kratka svetla u skladu sa brzinom i specifičnim uslovima vožnje; Drugi – „Glare-Free High Beam Segmented Technology“ – automatski detektuje saobraćaj ispred i/ili idući u suprotonom smeru da bi se izbegao odsjaj od drugih automobila; konačno, treći modul, koji se automatski aktivira prilikom skretanja u krivinama kako bi se osiguralo najbolje bočno osvetljenje. Ove tehnologije nude veću efikasnost – u smislu izdržljivosti i uštede energije sa dvostruko većim intenzitetom svetlosti od konvencionalnih halogenih sijalica i nižom emisijom – i poboljšanu bezbednost, uz manje naprezanje očiju i bolju udobnost u vožnji. Zadnja svjetla poprimila su iste dizajnerske naznake kao i prednja svjetla i formiraju sinusnu krivu koja se u potpunosti obavija oko zadnjeg dijela automobila, čineći ga zaista jedinstvenim i prepoznatljivim svjetlosnim potpisom. Senzualnost i dinamika automobila takođe su jasni u sveobuhvatnom zadnjem prozoru, u čast 8C Competizione i u dizajnu aluminijumskih felna koje reprodukuju kanon u stilu Alfa Romea „telefonskog okretanja“.Inspirisan trkačkom istorijom Alfa Romea, unutrašnjost je snažno usredsređena na vozača, sa lakim pristupom svim kontrolama za bezbedno iskustvo vožnje bez premca. Ista briga je rezervisana i za putnike, koji imaju idealan prostor za udobno putovanje. Ovo rezultira okruženjem dizajniranim za i oko putnika, koje karakteriše izuzetna pažnja prema detaljima uparena sa stalnom potragom za najvišim kvalitetom. Unutrašnjost modela Tonale izaziva prave emocije, bez pominjanja najnovije tehnologije, koja obezbeđuje povezano i udobno iskustvo, istovremeno zadržavajući zadovoljstvo sportske vožnje koja uvek ostaje na prvom mjestu. Tonale debituje sa hibridnim VGT motorom od 160 KS (turbo motor sa promenljivom geometrijom), ekskluzivnim za Alfa Romeo. Njegov turbopunjač promenljive geometrije uparen sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT mjenjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim električnim motorom od 15-kV i 55 Nm obrtnog momenta „P2“ omogućava 1,5-litarskom benzinskom motoru da pokreće točkove čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorijevanjem isključen. Alfa Romeo se odlučio za ovo tehničko rješenje kako bi ponudio autentično iskustvo elektrifikacije. Mjenjač omogućava pokretanje i vožnju u električnom režimu pri malim brzinama i pri parkiranju i vožnji. Prilikom lansiranja, dostupna je i hibridna verzija od 130 KS, ponovo uparena sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT i 48-voltnim „P2“ električnim motorom. Vrhunske performanse su zagarantovane ekskluzivnim Plug-in Hybrid Q4 motorom od 275 KS, koji postiže ubrzanje od 0-100 km/h za samo 6,2 sekunde i autonomijom u čisto električnom režimu do 80 km* u gradskom krugu (preko 60 km* u kombinovanom krugu), najbolje vrednosti u klasi u segmentu. Kao standard u Plug-in hibridnom pogonu, vuča Q4 obezbeđuje neuporediv nivo bezbednosti i užitka u vožnji. Za kompletiranje asortimana motora, novi dizel motor od 1,6 litara, 130 KS sa 320 Nm obrtnog momenta, uparen sa 6-brzinskim Alfa Romeo TCT automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na prednje točkove.

Datum objave: 09/02/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook