Naslovna > Automobili > Peugeot > 508 > Novi „lav“ na tržištu
FOTO GALERIJA (9)

Prezentacija - Peugeot 508, Vlašić

Novi „lav“ na tržištu

Dugoočekivana Peugetova zamjena za modele 407 i 608 konačno je stigla i na bh. tržište, na kojem će startovati već od 39.732 KM, koliko košta početni 1.6 VTi benzinac sa Access opremom. Najskuplji model u ponudi biće GT 2.2 HDi sa 204 KS, koji košta 64.475 KM...

Nakon premijerne prezentacije održane u Španiji Peugeotov najnoviji model 508 stigao je i u našu zemlju. Premijerne vožnje organizovane su na Vlašiću, gdje su se automobilski novinari iz naše zemlje mogli detaljno upoznati sa svim karakteristikama ovaj put samo limuzinske verzije. Nakon konferencije za novinare o novom Peugeotu 508 razgovarali smo sa Denisom Mašićem, direktorom marketinga kompanije Vermont, generalnog zastupnika Peugeot proizvoda za BiH.  Naš najveći kućni model konačno je stigao na bh. tržište i u narednom periodu biće promovisan u svim većim gradovima BiH. Sve kupce koji su zainteresovani za Peugeot 508 pozivamo da posjete neke od naših ovlaštenih centara i da se uvjere u bogatu ponudu pogonskih agregata i atraktivnih paketa opreme koje nudimo uz ovaj model. Nadam se da će im se 508 dopasti, jer je riječ o odličnom automobilu, koji je u svim segmentima bolji od svojih prethodnika - izjavio je Denis Mašić, direktor marketinga Vermont.

 

 

 


Što se tiče nove Peugeotove limuzine ona nastavlja svoju internacionalnu ofanzivu, a posebno je važno da predstavlja i dizajnersku prekretnicu, tačnije nešto drugačije od svega što smo do sada vidjeli od ovog francuskog proizvođača. Novi vizuelni identitet dovoljno je snažan i što je najvažnije prepoznatljiv, a najviše ga je obezbijedila prednja sekcija sa skladnom kombinacijom novog Peugeot logotipa, izraženog grila i upadljive svjetlosne grupe. Bočne strane vozila su prilično smirene, dok nježne konture naglašavaju hromirane aplikacije oko rubova stakala. Optimizovanje aerodinamike i smanjenje težine su bili ključni prioriteti od samog početka projekta kreiranja 508-ice, jer sa koeficijentom otpora vazduha od 0,26, limuzinski Peugeot 508 se nalazi među liderima u segmentu.

 

 


Dizajneri Peugeota 508 posvetili su naročitu pažnju detaljima u unutrašnjosti vozila. Specijalni tehnološki dodaci, kao što su opcioni head-up display u boji, klima-uređaj sa četiri zone, hands-free pristup i paljenje dodatno ističu ekskluzivni ambijent putničkog prostora, koji po mnogim elementima ispunjava određene premijum kriterijume. Da se mislilo na komfor, kao i funkcionalnost, govore i podaci da su dimenzije enterijera kao i u modelu 607, odnosno da novi 508 u odnosu na prethodnika 407 nudi 5,3 centimetra više prostora u predjelu koljena putnika na zadnjim sjedištima. Istovremeno prtljažnik 508-ice raspolaže zapreminom od 545 litara, koja se preklapanjem zadnjih sjedišta može povećati na maksimalnu 1.581 litru.


 


Početkom probnih vožnji upoznali smo se i sa nekoliko opremom podijeljenih enterijera. Odmah treba istaći da opcija Active nudi najbolji omjer opreme i cijene i to upravo u kombinaciji sa 2.0-litarskim HDi dizel agregatom od 140 KS i manuelnim šestostepenim ručnim mjenjačem. Nakon ovog modela isprobali smo i verziju sa 2.0-litarskim HDi motorom od 163 KS, koji je ovaj put bio ukombinovan sa šestostepenim automatskim pilot mjenjačem, koji pored automatske nudi i manuelnu opciju biranja stepena prenosa pomoću poluga postavljenih iza upravljača. Tokom vožnje do izražaja je došlo veoma tiho i sposobno ogibljenje, koje se u najkapacitetnijoj GT verziji dobija sa dodatnom snagom u nogama. Za svaku pohvalu je i akustična obrada vozila, jer 508-icu slobodno možemo ocijeniti kao jedno od najtiših vozila u klasi, kao i cijela plejada elektronskih sigurnosnih sistema, kao što su ESP, CDS, AFU i ostala slična pomagala. Peugeot 508 svakako predstavlja pravo osvježenje na evropskom automobilskom tržištu, jer nudi izuzetan omjer u segmentu uloženo-dobijeno. Cijene Peugeotove limuzine na našem tržištu kreću se između 39.732 KM, koliko košta početna Access 1.6 VTi benzinska verzija, do 64.475 KM, koliko je potrebno izdvojiti za top dizelsku opciju GT 2.2 HDi od 204 KS.

Datum objave: 05/07/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook