Naslovna > Vijesti > Novi logo u duhu elektrifikacije

General Motors

Novi logo u duhu elektrifikacije

Kako se General Motors kreće ka elektrifikaciji, u kompaniji su odlučili promijeniti i logotip sa kojim započinju kampanju promovisanja električnih automobila…

Novi logo sadrži prelaz sa svijetlo plave ka tamno plavoj boji i prikazuje mala slova kompanije ,,gm”. Poruka novog loga je ,,čisto nebo budućnosti sa nula emisija” sa čime s okreću ka ,,zelenijoj” budućnosti, poručuju u kompaniji. General Motors je u novembru objavio da ubrzava svoj plan ka elektrifikaciji i sada teži da do 2025. godine na tržištu ima 30 električnih vozila do 2025. godine. Po prvi put u deceniji i tek peti put u istoriji General Motors dobija novi logotip. GM je otkrio tri različite varijacije novog logotipa, od kojih je jedna crna, jedna tradicionalno GM plava i treća koja prelazi iz svijetlo plave u tamno plavu.

 

 


Novi logotip kako kažu u GM-u ostaje vjeran prošlosti sa sa jednostavnim i čistim izgledom. Negdje su se provukle i informacije da bi brend mogao i da promijeni svoje ime u Ultium po istoimenoj novoj platformi za električne automobile. Platforma je prvi put otkrivena u martu 2020. godine i biće prvi put predstavljena u GMC Hummer EV modelu, koji je prikazan u oktobru. Nakon toga ćemo istu platformu vidjeti na Cadillac Lyriqu i ostalim električnim modelima iz GM game. U kompaniji najavljuju dodatnih 7 milijarda dolara ulaganja u električnu i autonomnu tehnologiju, dovodeći ukupna ulaganja u ovu tehnologiju na 27 milijardi do 2025. godine.

Datum objave: 09/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook