Naslovna > Tehnika > Novi pogon za nove modele

Maserati

Novi pogon za nove modele

Maserati će koristiti novi V6 agregat umjesto dosadašnjeg Ferrarijevog V8

Maseratijev V6 twin-turbo bi trebao isporučivati 542 KS u pojedinim varijantama i imati zapreminu od tri litre. Nakon što je debitovala u sportskom modelu sa centralno postavljenim pogonom MC20, ova jedinica bi se trebala naći pod poklopcem motora još najmanje tri modela. Ovaj pogonski agregat bi trebao biti zamjena za do sada korišteni Ferrarijev V8. Pored MC20 novi V6 agregat bi se trebao naći u novoj generaciji GranTurismo i GranCabrio. Ova pogonska jedinica bi se takođe trebala naći pod poklopcem nadolazećeg manjeg crossover modela, za klasu niže postavljenog od modela Levantea. Varijanta ovog pogona za sportske modele će isporučivati 542 KS, dok će crossover raspolagati sa 523 KS.

 

 

 

Čak će i standardna verzija ovog pogonskog agregata imati stepen elektrifikacije. Ovo je u suprotnosti sa ranijim izvještajima koja su ukazivala na postojanje posebnog hibridnog modela. Moguće je postojanje više varijanti i nivoa električne asistencije. Twin-turbo V6 bi navodno trebao koristiti tehnologiju pod nazivom turbulentno mlazno paljenje. Sistem obično koristi prostor svjećice kako bi stvorio komoru za izuzetno „tanko“ sagorijevanje. Ovaj sistem rada povećava efikasnost agregata i smanjuje emisiju izduvnih gasova. Mahle je svojevremeno isporučivao sličnu tehnologiju Ferrarijevom timu Formule 1.

 

 

 

Maserati će imati pune ruke posla oko debitovanja novih modela tokom ove godine. Restilizovani Ghibli stiže sa hibridnim pogonskim sklopom 15. jula, a elektrifikovane verzije osvježenih modela Levante i Quattroporte će uslijediti kasnije. MC20 će biti predstavljen u septembru nakon kašnjenja sa prvobitnim planom prezentacije u maju zbog aktuelne pandemije virusa korona. Manji, još uvijek neimenovani crossover bi trebao stići naredne godine.

Datum objave: 25/06/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook