Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Novi rekord za brend iz Wolfsburga

Volkswagen Golf

Novi rekord za brend iz Wolfsburga

Prošle sedmice iz njihove fabrike izašao je Golf TDI BlueMotion, koji je označen kao 30-milioniti primjerak ovog modela...

Nema sumnje da je Volkswagenov Golf jedan od najpoželjnijih automobila na našim prostorima. Međutim, kada jedan ovakav model doživi proizvodnju od 30 miliona primjeraka, to nam dovoljno govori o tome koliko je ovaj brend ustinu uspješan i neponovljiv. 

 

Naime, Volkswagen je u svojoj fabrici u Wolfsburgu u Njemačkoj prošle sedmice proizveo svoj jubilarni, 30 – milioniti primjerak Golfa, a slavljenik je Golf TDI BlueMotion. Ovaj automobil prema fabričkim podacima ima prosječnu potrošnju goriva od samo 3,2 litre na pređenih 100 km.

 

Kada je prije 39. godine kada je prvi put u proizvodnju pušten Golf Volkswagen , vjerovatno niko nije mogao da zamisli da će baš ovaj automobil da postane najpoželjniji i najdugovječniji model na tržištu. Sedam generacija kasnije, Golf je proizveden u 30 miliona primjeraka, a model koji je kao 30- milioniti primjerak sišao sa proizvodne trake u Wolfsburgu dobiće posebno mjesto u istoriji, ali i u Volkswagenovom prostoru u Wolfsburgu gdje će on biti izložen tako da bi svi mogli da ga vide.

 

Ono na šta ovaj brend takođe može da bude izuzetno ponosan, jeste činjenica da je u ovih 39. godina postojanja Golf prosječno prodavao i po 2.000 njegovih primjeraka dnevno.

 

Prisjetimo se, prvi Golf se pojavio na tržištu 1974. godine, dok je drugi svjetlost dana ugledao 1983, treće izdanje je proizvedeno 1991. godine, dok je četvorka stigla šest godina kasnije, dakle 1997. Golf “petica” proizveden je 2003.godine, Golf VI 2008, dok je aktuelna “sedmica” predstavljen u septembru prošle godine.

 

Uz sve to, Volkswagen Golf VII je u martu ove godine proglašen za Evropski automobil 2013 godine, a nedugo nakon toga, na Salonu automobila u New Yorku, objavljeno je da je Golf “sedmica” pobjednik i u izboru za Svjetski automobil godine 2013.

Datum objave: 17/06/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook