Naslovna > Automobili > Kia > Sorento > Novi sistem za sve podloge

Kia Sorento

Novi sistem za sve podloge

Novi Kia Sorento će do kraja godine ponuditi novu funkciju Terrain Mode. Sistem će vozačima Sorenta 4. generacije pružati bolji kontakt s podlogom, kao i veću stabilnost i kontrolu u blatu, pijesku i na snijegu, s posebnim programom za svaku od ovih zahtjevnih podloga.

Sistem će verzijama sa pogonom na 4 točka omogućavati još bolje terenske mogućnosti na različitim podlogama s lošijim prianjanjem. Vozači će moći pomoću prekidača na središnjoj konzoli preklapati između tri načina terenske vožnje ('Mud', 'Snow' i 'Sand'). Sistem automatski optimizuje pogon tako što prilagođava obrtni moment i raspodjelu  snage na svaki pojedinačni točak i kontroliše stabilnost. Terrain Mode prilagođava i vrijeme promjene brzine kod oba mjenjača iz ponude (8-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom za dizelske varijante, 6-stepeni automatski mjenjač za hibridne), s obzirom na različite podloge.

 

 

 

Pablo Martinez Masip, direktor planiranja proizvoda i cijena u Kia Motors Europe, rekao je: " Sorento je uvijek bio sposobno vozilo, a novi model dokazuje kako se godinama razvijao kako bi odgovarao svim zahtjevima savremenog doba. Sorento prve generacije, predstavljen 2002. godine, imao je 4x4 pogon i robusnu karoseriju na okviru, zbog čega je bio solidan na svim terenima. 18 godina kasnije 4. generacija modela koristi naprednu pogonsku tehnologiju kako bi unaprijedila njegove mogućnosti. Novi Sorento sada je sposobniji nego ikada prije i stvoren je kako bi vozačima pružao veću samouvjerenost i kontrolu. Novi model kombinuje inteligentni 4x4 pogon i čvrstu monocoque šasiju s novom funkcionalnošću Terrain Mode. Zbog toga se brže odaziva na promjenu situacije i vozačima omogućava bezbrižnu vožnju."

 

 

 

Način Snow: za zimu i zimske sportove

 

Sorentov način terenske vožnje 'Snow' je idealan u zimsko doba ili za porodice, koje zimi sudjeluju u zimskim sportovima. Način Snow, koji je optimizovan za održavanje kretanja naprijed na podlogama sa lošim prianjanjem u zimskim uslovima, ograničava obrtni moment, jer ga koliko je moguće jednako prenosi na sva četiri točka. Sistem protiv proklizavanja (TCS) blagim kočenjem optimizuje prianjanje, dok mjenjač ima kraći omjer brzina zbog čega se motor okreće u nižim okretajima kako bi spriječio proklizavanje točkova.

 

 

 

 

 

Način Mud: za posjetioce festivala i vožnju po selima

 

Način Mud, namijenjen vožnji u blatu, pruža bolje prianjanje i bolju kontrolu onim vozačima, koji se hvataju u koštac s blatnjavim putevima i poljima, što je idealno rješenje za vozače po selima ili na primjer posjetioce festivala u prirodi. Način Mud djeluje u vidu zakašnjelog prijenosa brzina, uglađenog obrtnog momenta AWD sistema i jače sile kočenja sistema protiv proklizavanja točkova. To vozilu pomaže da ostane na zadatom smjeru i ne zaglavi u blatu.

 

 

 

Način Sand: za ljubitelje plaža

 

Način Sand pomaže vozačima da samouvjerenije voze na pješčanim putevima, plaži, ali i u pustinji. Kombinacijom većeg okretnog momenta i zakašnjele promjene stepena prenosa i jednake distribucije obrtnog momenta AWD sistema vozačima pomaže kako ne bi zaglavili u pijesku. U načinu Sand TCS takođe omogućava veću silu kočenja zbog čega sistem pruža više okretnog momenta točkovima kojima je to potrebno.

 

 

 

Novi Sorento u Evropi u prodaji do kraja godine

 

Novi model će u većem dijelu Evrope biti raspoloživ do kraja ove, dok ga kod nas očekujemo početkom iduće godine.

Datum objave: 20/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook