Naslovna > Automobili > Opel > Antara > Novi sjaj, novi kvaliteti
FOTO GALERIJA (9)

Novitet-Opel Antara 2011

Novi sjaj, novi kvaliteti

Prvi Opelov SUV u 2011. godinu ulazi blago redizajniran i tehnički unaprijeđen, sa novim dizel i pojačanim benzinskim motorom, te aktivnim vješanjem i bogatijim paketima opreme...

Poslije četiri godine produkcije Opel Antara je počela gubiti dah sa konkurencijom, pa su u GM-u odlučili da je vrijeme za podmlađivanje. Najveće promjene napravljene su na prednjem dijelu. Novi masivniji gril sa modifikovanim, izražajnijim logotipom, čini Antaru usklađenijom sa ostatkom Opelove porodice. Tu su i redizajnirana prednja, zadnja i svjetla za maglu, kao i 19-colni aluminijumski naplaci. Uporedo sa vanjštinom, Antara je pretrpjela i određene korekcije u enterijeru, koji je sada postao profinjeniji i opremljeniji, ali i izražajniji zahvaljujući novoj grafici instrumenata, redizajniranom centralnom grebenu, te ljepšoj rasvjeti, koja dodatno naglašava ugodan ambijent u Opelovom SUV-u. 

 

 

 

 

Poboljšani su i elementi sigurnosti i udobnosti, a samo neki od novih standardnih detalja opreme su električna parkirna kočnica i Hill Assist sistem za pomoć pri kretanju na usponu. Temeljno su poboljšani i pogonski agregati, koji sada ispunjavaju Euro 5 norme u izduvnim gasovima, a istovremeno pružaju poboljšane performanse u vožnji, kao i značajno redukovanu potrošnju goriva.

 

 

 

Umjesto 2.0-litarskog CDTI turbodizelaša, novorazvijeni ulazni motor sada je 2.2 CDTI, koji dolazi u dvije opcije, sa 163 i 184 KS. Slabija verzija dostupna je sa prednjim ili pogonom na sve točkove, a isporučuje se u kombinaciji sa ručnom ili automatskom šestostepenom transmisijom, dok se jači agregat od 184 KS nudi sa identičnim mjenjačima, ali i sa standardnim pogonom na sve točkove. Benzinska ponuda sastoji se od 2.4-litarskog četverocilindričnog motora sa 170 KS ili 30 „konja“ više u poređenju sa starom jedinicom. Kao i dizelska bazna varijanta i ovaj motor je dostupan u opciji sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka, te sa ručnim ili automatskim šestostepenim prenosom.

 

 

 

Osim boljih karakteristika agregata, za poboljšanu dinamiku i učinkovitost po pitanju prosječne potrošnje najviše su zaslužni novi mjenjači, tokom čijeg razvoja je posebna pažnja pridata maksimalnom iskorišćenju pogonskih jedinica. Kao i kod ostalih modela iz ponude Opela i Antara dolazi sa takozvanom aktivnom šasijom, koja pruža izvanredan kompromis između dinamičnih voznih osobina i naglašene udobnosti pri svakodnevnoj vožnji, odnosno na dužim putovanjima. Jedna od jačih strana nove Antare je i cijena, jer ovaj model se u Njemačkoj prodaje od 26.780 eura, koliko je potrebno izdvojiti za 2.4-litarsku benzinsku verziju sa prednjim pogonom.

Datum objave: 09/02/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook