Naslovna > Automobili > Renault > Austral > Novi SUV model je u poslednjoj fazi razvoja

Renault Austral

Novi SUV model je u poslednjoj fazi razvoja

Prije zvaničnog početka prodaje novog modela, na Renault vozilima se mjesecima sprovode opsežni testovi kako bi se osigurao najviši kvalitet i pouzdanost. Testovi izdržljivosti omogućavaju da se provjeri pouzdanost i dugotrajnost različitih sastavnih dijelova...

U ovim strogim uslovima je razvijen i novi motor kojim je opremljen novi Renault AUSTRAL i na kojem je prvi put u Renaultovoj ponudi upotrebljena visoko efikasna tehnologija 48-voltnog blagog benzinskog hibrida. Na novom Renaultu AUSTRAL se trenutno sprovode dodatni testovi poznatiji kao „ConfirmationRuns”. U ovoj fazi ispitivanja se danas nalazi AUSTRAL. U praksi to znači da će flota od stotinak vozila preći dva miliona kilometara. Novi SUV Renault AUSTRAL će sada proputovati Francusku, Španiju, Nemačku i Rumuniju kako bi se provjerila ispravnost prethodno dobijenih vrijednosti. Tako će 900 vozača prijeći 600 000 kilometara u stvarnim uslovima na otvorenom putu kao i još 1 400 000 kilometara na trkačkoj stazi.

 

 

 

 

 

 

Ovi testovi će na primjer omogućiti da se provjere postavke nove platforme CMF-CD3, sistemi za pomoć u vožnji, zvučna izolacija ili pak udobnost vješanja kako bi se našim budućim kupcima ponudio najveći mogući kvalitet. Među ovim vrijednostima treba spomenuti vrijednosti novog 48-voltnog blagog hibridnog motora – istinske inovacije u Renaultovoj ponudi. Novi trocilindrični motor zapremine 1200cm3 sa turbopunjačem razvija snagu od 130KS pri 4500o/min, dok pri 1750o/min razvija obrtni moment od 230Nm. Ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem je izrađen od aluminijuma kako bi se smanjila njegova masa. Upotrebljava tehnologiju varijabilnog otvaranja ventila kako bi se smanjila potrošnja kada motor nije u upotrebi i kako bi se razvio veći obrtni moment i snaga prilikom intenzivnije upotrebe motora. Novi 48-voltni blagi hibrid je opremljen litijum-jonskom baterijom od 12V, inverterom 12-48V i elektro pokretačem od 48V i omogućava regenerativno kočenje, isporuku dodatnog obrtnog momenta i snabdjevanje električne mreže. To omogućava potrošnju od samo 5,6l/100 km i emisije CO2 od 127g CO2/km u mješovitom ciklusu vožnje prema ispitnom postupku WLTP (u toku je homologacija podataka). Dinamičke performanse omogućavaju novom modelu Renault AUSTRAL ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,8s i od 80 do 120 km/h za 7,3s. Osim smanjenih emisija CO2, ovaj motor je posebno štedljiv jer njegova nova tehnologija filtera krutih čestica, ventili sistema recirkulacije i zduvnih gasova (EGR) i brizgaljke visokog pritiska u kojima se stvara pritisak od 350 bara, drastično smanjuju emisije svih štetnih gasova (PN, HC, CO, NOX). Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji 48-voltnog blagog hibrida, AUSTRAL  će biti dostupan sa motorom manjih dimenzija koji je jednako efikasan kao i veći motori.

Datum objave: 11/01/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook