Naslovna > Automobili > Honda > CR-V > Novi SUV najveći do sada, dolazi i kao Sport touring hibrid

Honda CR-V

Novi SUV najveći do sada, dolazi i kao Sport touring hibrid

Prilikom lansiranja, Honda CR-V 2023 će se nuditi u četiri nivoa opreme. Počinje sa EX, a zatim EX-L i oba imaju poznati 1,5-litarski četvorocilindarski agregat sa turbo punjenjem od 190 konjskih snaga. Sport i Sport Touring zaokružuju CR-V nivoe opreme, a svaki ima ažurirani 2,0-litarski četvorocilindarski hibridni pogon...

Honda CR-V možda nije tako glamurozna kao novi sportski automobil ili superautomobil, ali službeno ulazi u svoju šestu generaciju s ovim, modelom iz 2023. Robusna vanjska nadogradnja skriva prefinjenu unutrašnjost, a hibridna snaga preuzima veću ulogu ispod kože. Novo lice modela CR-V iz 2023. godine vjerovatno nije veliko iznenađenje. Tanja  prednja svjetla dodatno naglašavaju veličinu rešetke, a vrhunski Sport i Sport Touring hibridni modeli takođe dobijaju agresivnije prednje i zadnje maske.

 

 

 


Honda nije jednostavno unaprijedila karoserije. Novi CR-V je 7 cm duži i 1.5 cm širi od svog prethodnika. Vozi se na međuosovinskom rastojanju koje je 4 cm duže, i iako to ne zvuči mnogo, promjene čine šestu generaciju CR-V najvećim od svih. Putnici na zadnjim sjedištima uživaju u više prostora za noge, a nazad se nalazi prtljažni prostor zavidnih dimenzija. Govoreći o enterijeru, pozajmljen je u velikoj mjeri od Civica. CR-V ima isti elegantan izgled sa standardnim 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir koji se nalazi u sredini instrument table. 7-inčna digitalna instrument tabla je standardna, a na modelima sa većom opremom, infotainment ekran raste na 9 inča. Presvlake od sive i crne tkanine su standardna verzija, a dostupna je i koža. Honda kaže da središnja konzola CR-V nudi najviše prostora za skladištenje od svih vozila u svojoj klasi.

 


Tehnološki gledano, Apple CarPlay i Android Auto su standardni u svim segmentima, kao i Honda Sensing paket sistema za pomoć vozaču. Za 2023. to uključuje novu kameru sa vidnim poljem od 90 stepeni i radarski sistem koji može vidjeti 120 stepeni. Praćenje mrtvog ugla je standardno, a dostupan je i Hondina „pomoć pri zastoju u saobraćaju“ sa kočenjem pri maloj brzini i prepoznavanjem znakova.

Datum objave: 12/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook