Naslovna > Automobili > Seat > Novi SUV Tarraco pokazao lice

Seat

Novi SUV Tarraco pokazao lice

Tarraco će kupcima biti dostupan u verziji sa pet i sedam sjedišta, a prilikom lansiranja će biti dostupna i četiri različita pogonska agregata. Kasnije će ponuda biti i dodatno proširena...

Seat je predstavio svoj novi veliki SUV Tarraco koji se u ponudi ove španske marke smjestio iznad modela Arona i Ateca. Tarraco će kupcima biti dostupan u verziji sa pet i sedam sjedišta, a prilikom lansiranja će biti dostupna i četiri različita pogonska agregata. Kasnije će ponuda biti i dodatno proširena. Ovaj novitet se temelji na VW-ovoj platformi MQB A+, a ime je dobio prema španskom gradu Tarragona. Ukupna dužina iznosi 4725 mm, a visina 1658 mm. Kupci će moći izabrati između osam različitih boja vanjskog izgleda a to su: Dark Camouflage, Oryx bijela, Reflex srebrna, Atlantic plava, Indium siva, Titanium bež, Deep crna i Uranus siva. Što se tiče unutrašnjosti automobil će biti dostupan s 10,25-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, odnosno sistemom Virtual Cockpit, a tu je i 8-inčni središnji ekran infotainmenta koji će opcijski biti dostupan sa sistemom upravljanja gestikulacijom. Automobil će biti opremljen i s naprednim sistemom pomoći vozaču, a recimo da će standardnu opremu činiti sistem prepoznavanja pješaka i biciklista, održavanja vozila u saobraćajnoj traci, automatskog poziva nakon nezgode, pre-crash assist i slično.

 

 

U opcijskoj će se opremi nalaziti sistem prepoznavanja vozila u mrtvom kutu, Traffic Jam asisst, automatski prilagodljivi tempomat i drugo. Kada govorimo o motorizaciji ulaznu verziju će pokretati benzinski 1,5-litarski TSI četvorocilindrični motor koji će razvijati 152 ks. Ovaj će pogonski stroj biti uparen s pogonom na prednje točkove te ručnim mjenjačem. Nakon njega u ponudi slijedi 2.0 TSI snage 193 “konja”. Ovaj je motor uparen s pogonom na sva četiri točka te automatskim sedmostepenim mjenjačem sa dva kvačila. Dizelsku ponudu čine dvije verzije 2,0-litarski TDI motori snage 150 i 190 “konja”. Prva će standardno biti uparena s pogonom na prednje točkove te ručnim šestostepenim mjenjačem. Opciju će činiti i sedmostepni  DSG mjenjač sa dva kvačila i pogon na sva četiri točka, koji će biti standardni kod snažnije verzije. Iz Seata su poručili kako će kasnije na tržište stići i verzija s "alternativnim pogonskim sklopom", što u osnovi znači da će Tarraco kasnije biti dostupan i kao hibrid. Taracco će na europska tržišta započeti pristizati početkom narede godine, a proizvodnja će biti povjerena VW-ovim pogonima u Wolfsburgu, u Njemačkoj.

Datum objave: 19/09/2018
Komentarišite ovaj članak


Stanje na putevima

Partneri

Auto Shop Magazin

TV Emisija ASM Plus

 

Facebook