Naslovna > Automobili > Land Rover > Defender > Novi terenac debituje sa 8 sjedišta, do 395 KS, bez V8 agregata

Land Rover Defender

Novi terenac debituje sa 8 sjedišta, do 395 KS, bez V8 agregata

Defender 130 je veoma sposoban na putu i van njega. Može vući do 3.000 kilograma i ima maksimalnu nosivost od 750 kg, a njegovo maksimalno opterećenje na krovu iznosi 300 kg kada je vozilo u stanju mirovanja i 168 kg kada je u pokretu...

Land Rover Defender je prvi put viđen u avgustu prošle godine u teškoj kamuflaži prilikom testiranja na javnim putevima. Nagovještavao je planirane promjene za najsposobniji terenski automobil u liniji britanske kompanije u njegovoj tranziciji ka porodičnoj mašini. Danas Land Rover Defender 130 debituje sa sjedištima za do osam putnika, bogatom standardnom opremom i dva dostupna elektrifikovana motora od kojih snažnija verzija proizvodi 395 konjskih snaga. 

 

 

 


Dolazi u verzijama SE, H-SE, X-Dynamic i X, kao i First Edition model, najduži Defender u istoriji produžen je za 340 milimetara pozadi. Pruža više prostora u kabini za treći red sjedišta dajući robusnom SUV-u konfiguraciju 2+3+3 sjedišta. Prtljažni prostor takođe ima koristi od proširenih dimenzija i sada nudi do 2.291 litara prostora za odlaganje sa preklopljenim drugim i trećim redom sjedišta. U konfiguraciji sa pet sjedišta, Defender 130 ima 1.232 litara prtljažnog prostora.

 


Land Rover kaže da treći red sjedišta može udobno da primi do tri odrasle osobe sa izdašnim prostorom za glavu koji je dostupan na svih osam sjedišta. Svaki red ima sopstveni sistem ventilacije i postoji opciona četvorozonska klimatizacija ekskluzivno za Defender 130. Ulazak u treći red je bez napora, obećava proizvođač automobila, zahvaljujući drugom redu sjedišta koji se može preklopiti i pomjerati. Utovar stvari u prtljažnik je takođe olakšan zahvaljujući dugmetu u prtljažnom dijelu koje kontroliše vazdušno ogibljenje SUV-a.

 


Standardna oprema Defendera 130 uključuje 10,25-inčni infotainment ekran i 11,4-inčni ekran instrument table (standardno za X specifikaciju). Svoj debi na Defenderu ima Cabin Air Purification Plus sistem, koji koristi patentiranu tehnologiju za smanjenje i uklanjanje patogena nanočestica eliminišući mirise i viruse. Nove kombinacije boja i ukrasne obloge dostupne su isključivo na trorednom Defenderu. Defender 130 u Ujedinjenom Kraljevstvu pokreće niz od dva elektrifikovana benzinska motora - V8 za sada nije dostupan.

 


P300 je osnovni model sa 3,0-litarskim blagim hibridnim turbo agregatom sa 296 KS i 470 Njutn-metara obrtnog momenta između 1.500 i 4.250 o/min. Iznad njega je P400 sa snažnijom verzijom šestocilindarskog motora, koji proizvodi 395 KS i 550 Nm između 2.000 i 5.000 o/min. Tu su i dva dizel motora, D250 (samo za EU) i D300 Ingenium šestocilindarski dizelaši koji razvijaju 248 KS, odnosno 296 KS. Svaki Defender 130 dolazi opremljen Land Roverovim sistemom pogona na sve točkove i osmostepenim automatskim mjenjačem koji je razvio ZF.

 


Novi Defender 130 P300 se već može naručiti u Ujedinjenom Kraljevstvu po početnoj cijeni od 86,796 evra. D300 na X-Dynamic-u ili X-u košta od 67.400 evra.

Datum objave: 31/05/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook