Naslovna > Automobili > Renault > Fluence > Novo ime Megane limuzine
FOTO GALERIJA (10)

Novitet - Renault Fluence

Novo ime Megane limuzine

Treća generacija kompaktnog Renaultovog sedana zasnovana na aktuelnom Meganeu u tržišnu utakmicu kreće sa novim imenom, prostranim enterijerom i velikim prtljažnikom, jakim adutima koji bi mogli biti veliki izazov za konkurenciju...

Nakon veoma uspješnog Meganea Sedan druge generacije, Renault je odlučio da u svom proizvodnom programu nastavi njegovati trovolumensku formu, koja je jako popularna na tržištima istočne Evrope, kojima pripada i naša zemlja. Međutim, za razliku od prethodnih generacija, koje su nastupale pod imenom Meganea, Renault se ovaj put odlučio za drugačiji, samostalan nastup trovolumenskog modela, koji je u tu svrhu odvojen od ostatka „porodice“ novim imenom Fluence. Nova limuzina dizajnirana je sa ciljem da bude jedan od najatraktivnijih automobila u klasi, koji će se od konkurencije razlikovati nizim jedinstvenih elemenata. Tako su elegantne linije trovolumenske forme nadopunjene izduženim prednjim svjetlima, hromiranom rešetkom hladnjaka, te veoma fluidnim blatobranima, čija se bočna linija skladno nastavlja ka zadnjem dijelu, kojim dominiraju velike svjetlosne grupe i upadljivo skrojeni poklopac prtljažnika. 

 

 

 

 

 

Renaultovi dizajneri su kreirali vozilo kompaktnih dimenzija, koje ima prostran enterijer dostojan više klase. Drugačije rečeno, Renault Fluence je nešto kraći od recimo Toyote Avensis, ali istovremeno raspolaže sa 2.702 mm međuosovinskog razmaka, što je za dva milimetra veće ostvarenje od japanskog konkurenta. Da je Fluence dizajniran s ciljem da bude što prostraniji i funkcionalniji, pokazuju i ostale mjere, odnosno prtljažnik zapremine 530 litara sa utovarnim otvorom širine 1.020 mm, te širina u predjelu laktova od 1.480 mm naprijed i 1.475 mm nazad. Dodatak praktičnosti su pretinci raspoređeni širom unutrašnjosti ukupne zapremine čak 23 litre, u koje se ubraja i hlađeni devetlitarski ispred suvozača. I po pitanju opreme Fluence uspješno parira konkurenciji, a po nekim elementima je i nadmašuje. Naime, svi modeli, uključujući i takozvanu ulaznu verziju, dolaze sa klimatizacijom, koja se opciono može dobiti u dual varijanti sa ventilacionim otvorima za zadnju klupu.

 

 

 

Renault je i ovaj model opremio hands-free pristupom vozilu, sa sistemom startovanja motora pomoću kartice, a tu su i set od šest vazdušnih jastuka, ABS te, što je veoma pohvalno, ESP program stabilnosti. Od posebnosti vezanih za Fluence izdvaja se i činjenica da je Renault uz sve standardne testove proveo još 800 dodatnih provjera, da bi u potpunosti bio siguran u kvalitet ovog modela na većini tržišta gdje će biti plasiran  U skladu sa ostalim Renault modelima i Fluence je razvijen da bi omogućio što manje troškove eksploatacije, pa su servisni intervali produženi na čak 30.000 km za sve dizel modele, osim dCi 85 verzije, koja će servis morati posjetiti svakih 20.000 km. Renault Fluence proizvodi se na postojećim linijama u Oyak-Renault turskim pogonima u Bursi, gdje se doskora pravio njegov prethodnik Megane II Sedan. Što se tiče cijena, one još uvijek nisu formirane, ali se predviđa da će bazni 1.6-benzinski model koštati 14.000 evra.

Datum objave: 07/03/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook