Naslovna > Automobili > Hyundai > i30 > Novo lice Hyundaija i30

Hyundai i30 2020

Novo lice Hyundaija i30

Hyundai i30 u svim varijantama dobija revidirani stil, poboljšani infotaiment sistem i „blage“ hibridne pogonske opcije...

 

Stilske izmjene na i30 su suptilne i na karoseriji i u kabini, a najočitije izmjene na karoseriji se mogu vidjeti na prednjem dijelu gdje se ističe novi dizajn branika, šira rešetka hladnjaka i nove LED svjetlosne grupe. Ovaj put je veća razlika u detaljima između standardnih i N Line modela, a tu su i dodatni hromirani dodaci koji daju malo klasičniji izgled. Na zadnjem dijelu jedina promjena je na svjetlosinim grupama koje su sada opremljene LED lampicama. U ponudi su i novi stilizovani naplatci od 17 i 18 inča. U kabini i30 se nalazi novi poboljšani infotaiment sistem sa 10,25-inčnim ekranom osjetljivim na dodir koji se nalazi u modelima Ioniq i Kona. Ispred vozača se nalazi sedmoinčni displej koji pokazuje brzinu i funkcije u toku vožnje, a njegova grafička pozadina se mjenja na osnovu stila vožnje. Okružen je analognim pokazivačima, uključujući obrtomjer, pokazivač nivoa goriva i temperature.

 

 

Što se tiče pogona, linija je u potpunosti preuređena sa nizom nadograđenih benzinskih i dizel agregata kao i „blagom“ hibridnom tehnologijom. Stara 1,4-litarska jedinica je znatno preuređena u novu 1,5-litarsku sa 110 KS. Varijanta ovog agregata sa turbo punjačem ima 160 KS, što je 20 KS više u odnosu na stari 1,4. Varijanta sa turbo punjačem koristi 48V hibridni sistem koji koristi energinu prikupljenu usporavanja kako bi se omogućio brži rad start/stop sistema i isključivanja pogona. Isti sistem je ugrađen je i u jednolitarski turbo benzinac sa 120 KS (dostupan i u konvencionalnoj varijanti) i 1,6-litarski turbodizelaš sa 135 KS. Na kraju spiska se nalazi 1,6-litarski nehibridni dizel agregat od 115 KS.

 

 

Najslabiji benzinski agregat je dostupan samo sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, dok je ostatak ponude dostupan sa sedmostepenom automatskom transmisijom sa dvostrukim kvačilom ili novim šestostepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj potonji posjeduje opciju isključivanja agregata kada vozač pusti pedalu gasa kako bi se dodatno smanjila potrošnja goriva. Restilizovani i30 je takođe opremljen sa mnoštvom naprednih sistema bezbjednosti i asistencije vozaču.

Datum objave: 26/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook