Naslovna > Automobili > Ford > Ranger > Novosti su pod poklopcem motora

Ford Ranger

Novosti su pod poklopcem motora

Sa aktuelnim redizajnom Ranger je minimalno promijenio vanjski izgled, dobio bogatiju multimedijalnu opremu i sigurnosnu tehnologiju, uz savremene elektronske sisteme asistencije. Tu su i tri potpuno nova i ekonomičnija 2.0 TDCi motora…

U susret Sajmu automobila u Ženevi Ford je predstavio osvježenu verziju njegovog jedinog pick-up modela na evropskom tržištu Rangera. Neke od novosti koje donosi model za 2019. godinu predstavljene su krajem prošle sa Ranger Raptor modelom, koji je specijalno pripremljen za korištenje u najtežim uslovima za vožnju. Kao i do sada 5,36 metara dugački Ranger biće dostupan u tri karoserijske verzije: Single Cab (jedan red sjedišta i dvoje vrata), Super Cab (dva reda sjedišta sa dvoje standarnih i dvoje pomoćnih vrata) i Double Cab (dva reda standardnih sjedišta sa četvoro vrata). Mada dimenzije redizajniranog modela nisu zvanično potvrđene, zbog minimalnih vanjskih promjena očekuje se da širina (1,86 metara) i visina (1,82) ostanu iste kao na originalu iz 2016. godine.

 

Dizajnerske novosti s vana se svode na novi izgled branika i maske hladnjaka, dok je unutrašnjost osvježena sa novim dezenima dekorativnih ukrasnih letvica, presvlakama sjedišta i oblogama vrata. Kupcima su ponuđene i dvije nove boje karoserije: Luna Silver i Lighting Blue, a pomalo izneneđuje činjenica da je Ford kao najsnažnija svjetla ponudio ksenone. Trendovske LED diode su prisutne tek u prednjim dnevnim svjetlima i trećem „stop“ svjetlu. Kupcima su uz Ranger ponuđena dva specifična paketa opreme Wildtrack i Limited. Prvi se najlakše prepoznaje po crnoj maski hladnjaka i po samo za njega rezervisanoj Orange Sabre boji karoserije, dok je Limited specifičan po jedintevnim šestokrakim 17-inčnim alu naplacima i crnim kožnim presvlakama sjedišta. Oba ova modela serijski dolaze sa novim vratima prtljažnika sa „Easy Lift“ mehanizmom koji olakšava njihovo otvaranje i zatvaranje. Enterijer je obogaćen sa novom, savremenijom SYNC 3 multimedijom, koja je zamijenila dosadašnju SYNC 2. Novi sistem ima brži procesor, te na dodir osjetljivi ekran sa prikazom veće rezolucije.

 

On je kompatibilan sa Android Auto, Apple CarPlay i Ford Pass aplikacijama koje omogućavaju jednostavno povezivanje automobila sa pametnim uređajima, a prije svega telefonima. Kao svojevrsna novina Ford Pass aplikacija je specifična, jer korisnicima Rangera omogućava da putem pametnih uređaja u realnom vremenu ostvare uvid u određene podatke o vozilu kao što su nivo ulja i pritisak u gumama. Ovaj sistem omogućava im i da putem interneta otključaju ili zaključaju vozilo bez obzira na udaljenost na kojoj se trenutno nalaze. Ford je Ranger opremio i najsavremenijim sigurnosnim sistemima poput inteligentnog limitatora brzine, te automatskog kočenja u slučaju opasnosti, koje ima mogućnost detekcije pješaka i biciklista. Među opcijama sada se nalazi hands-free sistem za lakši pristup vozilu i startovanje motora pritiskom na taster. Tu je i sistem automatskog parkiranja, koji kontroliše upravljač, a vozaču prepušta gas i kočnicu. Vozači Rangera mogu se osloniti i na pomoć sistema za nadzor i korekciju putanje u kolovoznoj traci, te automatsku regulaciju brzine. Prvi modeli novog Rangera na evropskim putevima bi se trebali naći do polovine godine, do kada će biti precizirane i cijene redizajniranog modela.

POGON
Jedna od najvećih pogonskih novosti je uvođenje novog 2.0 TDCi Eco Blue četverocilindarskog motora sa: 130, 170 i 213 KS, koji je iz upotrebe istisnuo dosadašnje 2.2 i 3.2 TDCi dizelaše. Novi dizelaši ispunjavaju najstrože Euro 6d TEMP ekološke stnadrde, a podsjećamo da Ford na evropskom tržištu neće nuditi 2,3-litarski EcoBoost Ranger benzinski motor koji je dostupan u Americi. Početne dvije verzije novog dizelaša koriste turbopunjač promjenjive geometrije i raspolažu sa 340, odnosno 420 Nm obrtnog momenta. Najjača je kombinovana sa Bi-Turbo tehnologijom, odnosno sa turbopunjačem promjenjive geometrije za visoke i turbopunjačem fiksne geometrije za niske obrtaje. Rezultat ove kombinacije je 213 KS i 500 Nm obrtnog momenta, što je na nivou ostvarenja prethodnog 3,2-litarskog petocilindraša. Svi novi motori serijski se kombinuju sa šestostepenim ručnim mjenjačem, dok se kao opcija nudi desetostepeni automatic. Ford navodi da je novi Ranger, od modela iz 2016. za 4% ekonomičniji sa ručnim, odnosno 9% sa automatskim mjenjačem.
 

Datum objave: 19/04/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook