Naslovna > Automobili > Kia > Pro Ceed > Objavljena prva skica modela ProCeed

Kia Motors

Objavljena prva skica modela ProCeed

Premijera novog Kia ProCeeda je 13. septembra ove godina a široj javnosti premijerno će biti predstavljen 2. oktobra na Sajmu automobila u Parizu...

 

 

Kia je razotkrila prvu skicu modela ProCeed Kia ProCeed, koja je i zvanično poslana iz Kijine evropske centrale u Frankfurtu. Ono što se može vidjeti je da ona kombinuje agresivan dizajn s prostranošću i svestranošću 5-vratne verzije karoserije shooting brake. Novi ProCeed ostao je vjeran konceptu Proceed iz 2017. godine, a u svom segmentu će vozačima pružati jedinstvenu kombinaciju dizajna i svestranosti. Model, koji je dizajniran, razvijen i napravljen u Evropi i namijenjen isključivo Evropi, predstavlja jedinstven novitet na nivou srednje velikih porodičnih vozila. Premijera novog Kia ProCeeda je 13. septembra ove godina a široj javnosti premijerno će biti predstavljen 2. oktobra na Sajmu automobila u Parizu. Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, godišnje prihode od 47 milijardi USD i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih evropskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vođstvom svjetski poznatog njemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela prvo mjesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentiranost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i službeni automobilski partner Svjetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije “The Power to Surprise” predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

Datum objave: 30/08/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook