Naslovna > Automobili > Mitsubishi > Outlander > Odvažan karakter i moderna tehnologija

Mitsubishi Outlander

Odvažan karakter i moderna tehnologija

Mitsubishi je predstavio novu generaciju Outlandera, prvom modelu koji je nastao nakon saradnje sa Nissanom, što se vidi u pogledu pogonskog sistema i nekoliko detalja unutrašnjosti...

Aktuelna generacija Outlandera predstavljena je još 2012. godine, pa je Mitsubishi konačno predstavio novi model za 2022. godinu koji će u svakom pogledu nadmašiti zastarjelog prethodnika. Japanski crossover prvi je model nastao iz saradnje sa Nissanom, pa tako dijeli određene karakteristike sa novim X-Trailom poput pogonskih sklopova, međuosovinskog rastojanja i unutrašnjih karakteristika. Mitsubishi je dodao u standardnom paketu opreme i treći red sjedišta zbog čega će sasvim sigurno biti dodatno privlačan pojedinim kupcima.

 

 


Novi Outlander stilsku inspiraciju crpi iz koncepta Engelberg Tourer, mada je donekle ublažen za serijsku proizvodnju. Međutim, najupečatljiviji dio, raspored podijeljenih prednjih svjetala zadržan je i na serijskom modelu, što Outlanderu daje jedinstven prepoznatljiv izgled. U kompaniji kažu da su hromirane trake u obliku slova C sa obe strane rešetke namijenjene podsjećanju na Pajero model, dok donji otvor branika odaje počast Lancer Evolutionu X. Sa bočne strane uveliko ja zadržan konceptni stil, pa su tako dostupni i 20-inčni točkovi. Sa zadnje strane u Mitsubishiju nisu željeli previše eksperimentisati, pa su tako postavljena skladna tanka svjetla, zbog kojih japanski crossover izgleda i elegantno.


U unutrašnjosti odmah je primijetan Nissanov uticaj na dizajn same kabine. Infotainment sistem dolazi iz X-Traila standardno u 8-inčnoj varijanti ili opcionalno u 9-inčnom formatu. Dostupan je i 12,3-inćni sklop instrumenata i head-up displej. Mitsubishi oblači svoju kabinu nekim opcijama boja specifičnim za brend, kao i poluanilinskom kožom i pravim aluminijumskim oblogama. Međuosovinsko rastojanje od 2,705 mm nešto je duže od prethodnika, što će najbolje osjetiti putnici sa dodatnim prostorom za noge. Treći red sjedišta sklapa se u 50/50 formatu, dok drugi red dobija raspored 40/20/40. Sa oba reda oborena, prtljažni prostor je dugačak preko 2 metra, što će omogućiti veliki utovarni prostor, iako Mitsubishi još uvijek nije objavio zapreminu prtljažnika.


Priča o poveznici sa Pajerom i Lancerom Evolution završava se kada se zaviri ispod poklopca motora. 2,5-litarski agregat preuzet iz X-Traila šalje 181 KS i 245 Nm na prednje ili sva četiri točka. Iako se ne radi o izuzetno jakom motoru, i ova jedinica bi trebalo da bude adekvatna za većinu dnevnih zadataka. Mitsubishi uvjerava i bolju ekonomičnost goriva bilo da se radi o verziji sa prednjim ili sa pogonom na sva četiri točka. Novi Outlander očekivano koristi i najnovije sisteme sigurnosti, a riječ je o Nissanovoj tehnologiji nazvanoj MI Pilot Assist. U Mitsubishiju još uvijek nisu rekli koliko novca će biti potrebno izdvojiti za novog Outlandera, ali japanski crossover ima veliki potencijal da postane jedan od najpoželjnijih sedmosjeda.

Datum objave: 18/02/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook