Naslovna > Automobili > Peugeot > Exalt Concept > Ofarban u evropske boje

Koncept – Peugeot Exalt

Ofarban u evropske boje

Sa drugačijom kolor šemom i par novih stilskih dodataka, Peugeot Exalt će pokušati da nakon Kineza pridobije i simpatije Evropljana...

Nakon proljetne premijere koju je imao na Sajmu automobila u Pekingu, Peugeot je svoj koncept CC limuzine srednje klase, Exalt, prilagodio ukusima evropskih kupaca. Upadljiva crvena presvlaka sa kojom je bio maskiran zadnji dio vozila, zamijenjena je blažom sivom nijansom, a određene promjene napravljene su i u enterijeru, za čije opremanje su upotrebljeni ekološki materijali, koji se mogu reciklirati. Podsjećamo da je Exalt nastao kao druga faza razvoja koncepta Onyx, koji je prije dvije godine predstavljen u okviru Sajma automobila u Parizu. Koncept Exalt je Peugeotova vizija atraktivne kupe limuzine, koja želi svoju budućnost graditi u klasi u kojoj danas vedre i oblače Volkswagen CC, Audi A5 Sportback i BMW 4 Grand Coupe.

 

Sa 4,70 metara dužine, Exalt je 9 cm kraći od aktuelnog Peugeota 508, ali je istovremeno i visok tek 1,31 cm, što je 14 cm niže u odnosu na francusku klasičnu limuzinu. Exaltova visina je impresivna i u poređenju sa najsportskijim Peugeotovim modelom RCZ-om, koji je visok tek 1,35 cm. Sportski karakter atraktivnog koncepta naglašava i atletska bočna silueta sa velikim 20-inčnim aluminijumskim naplacima, koji bi na serijskom modelu trebali biti barem jedan ili dva broja manji. Kontrastni zadnji dio automobila presvučen je specijalnim materijalom, kojeg u Peugeotu nazivaju “kožom morskog psa”. Granulasta struktura “sive pozadine” smanjuje otpor vazduha i povećava aerodinamičnost automobila i za sada je isključivo rezervisana za Peugeotove konceptne modele. Prednje i zadnje svjetlosne grupe, uprkos futurističkom dizajnu i LED tehnologiji, predstavljaju jedinstvene detalje, a svojim izgledom i grafikom jasno aludiraju da je riječ o automobilu, koji je skrojen pod nadzorom Peugeotovog šefa dizajna Gillesa Vidala.

 


Pogonska koncepcija Exalta promoviše Peugeotov hibridni program, jer donosi kombinaciju 1.6-litarskog turbo benzinskog motora sa 270 KS i elektromotora sa 68 KS. Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem pogoni prednje, a elektromotor zadnje točkove, po istom principu kao kod Peugeotovih 3008 HYbrid4 i 508 RXH HYbrid4 modela. Serijska proizvodnja Peugeota Exalt još uvijek nije potvrđena, jer francuski proizvođač nakon kineskih, želi saznati i mišljenje evropskih kupaca o ovom konceptu.

Datum objave: 19/12/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook