„Puno mogućnosti i opreme po povoljnoj cijeni” - Chevroletova je maksima pod kojom druga generacija Avea polovinom 2008. godine kreće u osvajanje evropskih tržišta. Podsjećamo da je simpatični gradski automobil svoje prve korake 2002. godine napravio u krilu posrnulog Daewooa, da bi 2004. stasao u ozbiljnog igrača i tako zaslužio da mu na masku bude stavljena značka Chevroleta. Pametan GM marketinški potez, osim što je donio par unapređenja unutar kompanije, učinio je neuporedivo primamljivijim dojučerašnje modele Daewooa i znatno osnažio evropski ogranak američkog giganata. U praksi je to značilo da je komšijin Daewoo preko noći postao Chervolet, automobil proizvođača koji ima dugogodišnju tradiciju, istina na američkom tlu, ali i ime koje tako lijepo zvuči. „Vozim Chevy” postao je najbolji nezvanični marketinški slogan, zahvaljujući kojem je u Evropi prodato gotovo pola miliona Avea. Svaki od tih modela nudio je pošten odnos uloženo-dobijeno, pa stoga treba očekivati da će i nasljednik biti jednako uspješan.
Novi Aveo je dizajniran u GM-ovom dizajnerskom centru u Incheonu u Koreji, koji je dio GM-ove globalne kreativne mreže. Aveo hatchback temelji se na novim Chevroletovim dizajnerskim osnovama, koje se ogledaju u velikoj dvodijelnoj maski hladnjaka sa rešetkastim tijelom i snažnim bokovima. Rješenje poput onog na Aveu dijele i mnogi drugi Chevroletovi modeli od konceptnih Groovea i Traxa, pa do ultrasportskog kupea Camara. Sve to povećava rejting novom Chevyju i naoružava ga jakim adutima za borbu sa nimalo naivnom evropskom konkurencijom.
Obilje dinamičnih vanjskih detalja poput velikih, zaobljenih prednjih i svjetala za maglu, te poklopca motora koji prati liniju maske hladnjaka naglašavaju sportski izgled, što bi se trebalo dopasti mlađoj publici na koju Amerikanci prevashodno i ciljaju. Bočnim stranama dominiraju snažni stubovi karoserijskog kaveza i dinamični nabor, koji se na zadnjem kraju završava robustnim odbojnikom i okruglim svjetlima od providne plastike. Dah svježine dolazi i iz unutrašnjosti, koju krase nova tabla sa četiri pregledna i hromom obrubljena instrumenta, središnja konzola sa okruglim otvorima za vazduh, ispod kojih se nalaze integrisani radio/CD uređaj te jednostavni prekidači za podešavanje klimatizacije. Glatke plastične površine i temeljna završna obrada svih dijelova odišu solidnošću koja upućuje na evidentan napredak u kvalitetu ugrađenih materijala, što nije bio slučaj sa prethodnom generacijom.
Za pogon novog Avea, kao i do sada, predviđena su dva benzinska motora: novi 1.2-litarski agregat s 84 KS i nadograđeni 1.4-litarski, koji sada ima 100 KS. Osim povećanja snage treba reći da oba motora ostvaruju znatno manju potrošnju. Proizvođač navodi da novi 1.2-litarski motor troši čak 14% manje goriva od svog prethodnika, odnosno da ima prosjek od samo 5,5 litara na 100 km i emisiju CO2 od 132 g/km. Uprkos tome novi motor je živahniji, jer iz zapremine od 1.206 cm³ izvlači 62 kW/84 KS ili 12 KS više nego prethodna verzija. Oba motora zadovoljavaju Euro 4 standard, imaju dvije bregaste osovine pokretane lancem, koje ne zahtijevaju dodatno održavanje, te koristi četveroventilsku tehnologiju. Karakteristični su i po PDA sistemu deaktivacije ventila (Port Deactivation System,) što u praksi znači da su usisni ventili opremljeni poklopcima koji mijenjaju turbulenciju toka u komorama za izgaranje te poboljšavaju proces indukcije i izgaranje mješavine goriva i zraka. Tu je i DCVP sistem (Double Continuous Variable Cam Phase) koji upravlja radom 16 ventila u aluminijumskim glavama cilindara.
Zahvaljujući dužini od samo 3,92 metra i malom krugu okreta od oko pet metara, Aveo će se lako parkirati i na najskučenije parkirno mjesto. Zahvaljujući za male automobile neoubičajenoj monovolumenskoj visini od 1,51 metra te jednom od najvećih međuosovinskih razmaka u klasi (2,48 metara), novi Aveo nudi puno mjesta u unutrašnjosti (prostor za glavu od 998 milimetara je najveći u klasi; s 898 mm, isto vrijedi i za prostor za noge na zadnjoj klupi). Prtljažnik je kapaciteta 220 litara, a po potrebi zadnja klupa se lako sklapa i tako povećava prtljažni prostor na 980 litara. Kruta konstrukcija Aveove karoserije dodatno je unaprijeđena, sa tri tačke opterećenja koje apsorbuju udarne sile u slučaju frontalnog sudara. Podržava ih velikom površinom posebna konstrukcija putničkog dijela vozila. Za dodatno pojačanje B-konstrukcije korišten je čelik velike čvrstoće.
Novi Aveo ima i savremnen sistem vješanja sa McPherson sistemom naprijed, te torzijskom polukrutom osovinom nazad. Tu je sofisticirana geometrija podvozja sa velikim međusovinskim razmakom i razmakom između točkova (1.450/1.410 mm naprijed/pozadi), zahvaljujući kojoj je postignuta optimalna kombinacija sigurnosti i komfora u vožnji. Za kočenje se koriste prednje ventilirane disk-kočnice promjera 236 mm i zadnji 200-milimetarski bubnjevi, dok je četverokanalni ABS dostupan kao opcija uz oba motora, čime se dodatno poboljšava aktivna sigurnost. Novi Aveo standardno dolazi s gumama 185/60 R 14. Atraktivan dizajn, bolji kvalitet i bogatija oprema podržana povoljnom cijenom na putu su dobitne kombinacije, koja bi Aveo druge generacije trebala dovesti do ostvarenja potajnih nadanja vodećih ljudi GM-a - milion prodatih primjeraka.