Naslovna > Automobili > Lotus > Emira > Oproštaj od motora sa unutrašnjim sagorijevanjem

Lotus Emira

Oproštaj od motora sa unutrašnjim sagorijevanjem

Novi Lotusov sportista će nositi ime Emira i predstavlja posljednji model britanskog proizvođača koji će biti pogonjen isključivo motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem...

Lotus je nedavno najavio nove tehnologije i modele koji će rezultovati utrostručenjem proizvodnje u naredne dvije godine, a veliku ulogu u planovima britanskog proizvođača imaće model Emira, najavljeni nasljednik legendarnog Esprita. Predstavljanje novog sportiste je najavljeno za 6. jul, poslje čega će se automobil pojaviti i na Festivalu brzine u Goodwoodu. Nudiće se uz dva agregata, od kojih će jedan biti niske zapremine i visoke snage, kombinacije prepoznatljive za Lotusova vozila, a očekuje se da bude preuzet od proizvođača van Geely grupacije, kojoj Lotus danas pripada. Potvrđeno je da se radi o rednom četvorocilindarskom agregatu koji će biti posljednji te vrste ugrađen u Lotusovo vozilo, jer se proizvođač u budućnosti planira okrenuti potpuno električnim vozilima.

 

 


Britanci naglašavaju da su za oproštaj od ere motora sa unutrašnjim sagorijevanjem konstruisali fantastičan automobil koji kombinuje naprednu tehnologiju, odlične performanse i atraktivan dizajn. Na teaser fotografijama su prikazani pojedini detalji nove Emire, a posebno se ističu nove svjetlosne grupe i aerodinamičan izgled zadnjeg kraja vozila. Inspiracija za dizajn je preuzeta od snažnije Evije, ali će se Emira naći na potpuno novoj platformi sa specijalnom tehnologijom obrade aluminijuma. Platforma je jedna od četiri koje proizvođač trenutno razvija. Ostale će biti namijenjene hiperautomobilima poput Evije i sportskim vozilima poput nove generacije Alpinea A110, a treća će najvjerovatnije biti dio novog SUV modela. U Lotusu obećavaju da će nova Emira ostati vjerna tradiciji brenda koji je poznat po laganim i kompaktnim sportskim automobilima, a da ni cijenom neće mnogo odstupati od svojih prethodnika.

Datum objave: 27/04/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook