Naslovna > Automobili > Renault > Koleos > Osvaja izgledom i bogatom opremom
FOTO GALERIJA (34)

Renault Koleos II

Osvaja izgledom i bogatom opremom

Godinu dana nakon svjetske premijere u Pekingu, Renault je evropskim kupcima ponudio svoj do sada najveći SUV model, drugu generaciju Koleosa, koja će biti dostupna i u luksuznoj Initiale Paris verziji...

Renault je u aprilu prošle godine svjetskoj javnosti u Pekingu predstavio drugu generaciju Koleosa. Francuski reprezentativni SUV model, koji je razvijen na platformi Nissan X-Traila, početkom juna će se poslije Australije, Bliskog istoka, Azije i Južne Amerike naći i u Renaultovim salonima širom Evrope. Podsjećamo da je prva generacija Koleosa koja se prodavala od 2007. do 2015. godine bila rebrendirani QM5 model Renaultovog korejskog partnera Samsung Motorsa. Nije se proslavila ni dizajnom, a ni prodajnim rezultatima, zbog čega su Francuzi razvoju nasljednika pristupili mnogo studioznije.

 


Kao dizajnerska osnova za Koleos II su uzeti Megane i Talisman. Dizajnerski tim na čelu sa Laurensom van den Ackerom odradio je zanimljiv posao. Nakon Clia, Captura, Talismana, Meganea, Espacea, Scenica, i Koleos II je dobio modernu hromiranu masku hladnjaka sa velikim Renaultovim logotipom u sredini. Ovo rješenje koje je premijerno promovisano na konceptu DeZir 2010. godine pokazalo se snažnim adutom za francuskog proizvođača i postalo je njegov zaštitni znak širom svijeta. Svjetlucavog hroma ima i na ručkama, zadnjem braniku, krovnim okvirima, zaštitnim lajsnama vrata, na prednjem krilu i svojevrsnom ukrasnom detalju na prednjim vratima. U svjetlijem tonu su i aluminijumski krovni nosači, te plastične obloge prednjeg branika. Vanjski dizajn nadograđen je i kroz nove dezene aluminijumskih naplataka čiji je dimenzijski maksimum 19-inča. Tu su i opciona prednja Full LED svjetla. Zahvaljujući dizajnerskoj renesansi najveći Renaultov SUV svih vremena izgleda prepoznatljivo, ali i veoma moderno, zbog čega je u startu probudio veliku pažnju evropske, ali i svjetske javnosti.

 

Koleos II je razvijen na platformskoj i tehnološkoj osnovi Nissana X-Traila. Gabaritno je napravio osjetan iskorak u odnosu na prethodnika, kako bi se distancirao od novajlije iz Renaultove game, 4.449 mm dugačkog Kadjara. Dužina Koleosa II je u odnosu na prethodnika povećana za 150 mm (4.670), dok je širina smanjena za 15 mm. Međuosovinski razmak je porastao za 20 mm. Nissanovi geni pojačali su i off-road karakter Renaultovog SUV-a, čiji klirens je sa dosadašnjih 18,8 povećan na 21,3 centimetra. Podsjećamo da platformski brat Nissan X-Trail ima klirens od 21 cm, dok je broj manji Kadjar od podloge udaljen 20 cm. Terenske karakteristike Koleosa ogledaju se i u napadnom uglu od 19 i izlaznom od 26 stepeni. Kada se sve navedeno kombinuje sa najvećim 19-inčnim gumama i aluminijumskim oplatama za zaštitu prednjeg i zadnjeg branika, Koleos u finalu izgleda kao veoma ozbiljan terenski automobil, koji se ne boji izleta sa asfalta i kao takav bi mogao skrenuti pažnju kupaca kojima je Renault do sada bio nezanimljiv. Da je spreman za visoke domete, francuski SUV pokazuje i luksuznom Initiale Paris verzijom, koja se bogatom opremom i ekskluzivnim detaljima nameće najzahtjevnijim kupcima premium modela.

 


Enterijer je inspirisan Talismanom. U prvom planu su digitalna instrument tabla i 8,7-inčni na dodir osjetljivi „tablet“ ekran R-Link 2 multimedijalnog sistema, koji nudi nekoliko različitih kolor šema osvjetljenja digitalnih ekrana, ali i mogućnost aktivne internet konekcije. Na centralnom dijelu u baznim modelima će se naći manji 7-inčni displej. Osim savremene multimedije sa 3D navigacijom, Renault je kupcima Koleosa ponudio i vrhunski Bose audio sistem, te spajanje eksternih uređaja sa automobilim pomoću Bluetootha ili USB utičnica. Od zanimljivijih elemenata iz opcione opreme treba izdvojiti grijanje upravljača, a tu je i širokougaona kamera za nadzor zadnjeg dijela vozila. Za vrhunsku udobnost su zaslužna masivna, foteljasta sjedišta. Prednja će se moći dobiti sa grijanjem i ventilacijom. Velike bočne staklene površine prema Renaultu zaslužne su za optimalno osvjetljenje enterijera, a uz doplatu je moguće dobiti i panoramski, dvodijelni električno sklopivi stakleni krov. Off-road karakter automobila istaknut je sa dva stilizovana rukohvata na tunelu mjenjača. Osnovna zapremina prtljažnika iznosi 624 litra, a preklapanjem zadnjih sjedišta u omjeru 60:40 dobija se maksimalnih 1.690 litara. U kabini ima mnoštvo korisnih pretinaca i odlagališta ukupne zapremine od 35 litara, od čega 11 otpada na suvozačev pretinac, a pet na pretinac ispod centralnog naslona za ruke. Pristup kabini je maksimalno olakšan zahvaljujući vratima koja se naprijed otvaraju pod uglom od 70, pozadi od 77, stepeni što predstavlja jedno od najboljih ostavrenja u klasi. Dodatak praktičnosti su i električno pokretana peta vrata koja se mogu beskontaktno otvoriti mahanjem stopala ispod zadnjeg branika... Koleos II će se proizvoditi u Južnoj Koreji. Najpovoljniji model na francuskom tržištu košta 29.900 eura, dok bi kod nas trebalo da bude nekoliko hiljada povoljniji.

 

POGON I SIGURNOST
Mehanička i pogonska osnova su preuzete od X-Traila. Evropskim kupcima Koleos II će se nuditi sa dva dizel motora. Manji 1.6 dCi razvija 136 KS (320 nm), a veći 2.0 dCi 170 KS (380 nm). Osim primarnog prednjeg, Koleos će se moći dobiti i sa Nissanovim 4x4 pogonom, koji nudi tri različita režima rada: 2WD, 4WD Auto i 4WD Lock. Off-road karakteristike automobila su podržane sa elektronskim sistemima asistencije za lakše spuštanje na nizbrdici, kretanje na uzbrdici i slično. U segmentu sigurnosti je ponuđena široka paleta najsavremenijih sistema poput automatskog kočenja u slučaju opasnosti, upozorenja na gubitak pravca i napuštanje saobraćajne trake, prepoznavanja saobraćajnih znakova i obavještavanja vozača o ograničenjima, automatsko parkiranje sa prednjim i zadnjim parking senzorima, odnosno parking kamerom. U ponudi će biti i sistem automatskog podešavanja kratkih i dugih svjetala.

 

Datum objave: 15/06/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook