Kao što se i očekivalo GT Roadster dolazi sa vrhunskim performansama. Za sada će biti dostupne dvije verzije – 470 i 550 KS. Zanimljivo je što su neka tehnološka rješenja prenesena sa super sportskog AMG GT R-a. Od tog su modela preuzeta zadnja osovina sa elektronskim zadnjim diferencijalom. Obrtni moment od 680 Nm dostupan je već pri 1.900 obr/min pa je kontrola isporuke snage na pogonske točkove od krucijalne važnosti.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h završi se za 3,7 sekundi dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 316 km/h. Za sada se nudi samo mjenjač sa dvostrukom spojkom i 7 stepeni prenosa dok će kasnije, kao opcija, kupcima nuditi i automatik sa 9 brzina.
Mekani krov iz jedne do druge krajnje tačke putuje 11 sekundi. Manipulacije su moguće do brzine od 50 km/h. Fabrika, za sada, nudi tri boje krova koje kupac po vlastitoj želji može kombinovati sa bojom karoserije.
Baš kao i kod Coupe izvedbe zvuk motora je opijajući pa je uživanje sa spuštenim krovom potpuno.
Cijena će biti objavljenja u Parizu krajem mjeseca.