Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > AMG Project One > Otkriven novi karavan u Evropi gdje su „dugi krovovi“ i dalje važni

AMG C43

Otkriven novi karavan u Evropi gdje su „dugi krovovi“ i dalje važni

C43 limuzina i karavan su prvi serijski proizvodi koji imaju električni turbopunjač izduvnih gasova prilagođen iz Formule 1...

Amerikanci će ponovo biti zaglavljeni sa limuzinskom verzijom Mercedesa C-klase AMG Lite. Verzija koja je pogodnija za porodicu od dva C43 takođe gubi dva cilindra odbacivanjem V6 u korist M139l. Zašto "l" na kraju kodnog imena? Zato što je 2,0-litarski četvorotočkaš postavljen uzdužno, dok kompaktni AMG 45 automobili imaju poprečni raspored motora. Alternativa GLC-u 43 na Starom kontinentu kombinuje većinu performansi limuzine sa dodatnom praktičnošću karavana. Uprkos izbacivanju twin-turbo 3,0-litarskog V6, on je zadržao okrugle četverostruke izduvne cijevi svog prethodnika.

 

 

 


Sa 402 KS i 500 Njutn-metara, novi C63 karavan sigurno nije nedovoljan. U stvari, nadmašuje BMW M340i xDrive Touring za 20 KS, a ima isti obrtni moment. Podsjetimo, bavarski karavan ima veći redni šestocilindarski agregat zapremine 3,0 litra. Očekivano, karavan je nešto sporiji od limuzine jer je i teži. Mercedes-AMG kaže da je C43 Estateu potrebno 4,7 sekundi da postigne 100 km/h iz mirovanja ili desetinku sekunde više od limuzine. Oba su elektronski ograničena na 250 km/h, ali opcioni AMG Driver's Package popušta ograničenje na 265 km/h.

 


Limuzinu i karavan bi trebali pratiti kupe i kabriolet derivati, ali oni možda neće biti označeni kao C43. Umjesto toga, postoje glasine o tome da Mercedes planira spojiti modele C-Klase i E-Klase sa dvoja vrata kako bi stvorio CLE. Shodno tome, iz Affalterbacha možda planiraju CLE 43 Coupe i kabriolet modele za puštanje u prodaju u narednim godinama.

Datum objave: 27/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook