Naslovna > Automobili > Honda > Civic > Ozbiljniji dizajn i premijum oprema

Honda Civic

Ozbiljniji dizajn i premijum oprema

Honda je predstavila jedanaestu generaciju Civica koju karakteriše konzervativniji dizajn i velika količina moderne tehnologije prvi put viđene u vozilima japanskog proizvođača...

Na prvi pogled je jasna želja japanskog proizvođača da dizajn novog Civica učini jednostavnijim i skladnijim, vraćajući se izvornoj filozofiji koja je kompaktu donijela uspjeh na tržištu prethodnih godina. U Hondi su se potrudili da elegantnijim izgledom i smanjenim brojem linija stvore utisak luksuznijeg automobila. Za razliku od prethodnika, novi Civic ima proporcije klasične limuzine sa izdignutim zadnjim krajem, dok veće staklene površine utiču na poboljšanu preglednost u odnosu na prethodni model. Dužina i međuosovinski razmak su povećani, a vjetrobransko staklo je pomjereno unazad da naglasi dužinu prednjeg kraja vozila. Civic će se nuditi u osam boja karoserije koje uključuju dvije nove verzije sive i ekskluzivnu Mist Blue Metallic plavu boju.

 

 


Potpuno novi dizajn enterijera sadrži mnoštvo moderne tehnologije uključujući 10.2-inčnu, potpuno digitalnu instrument tablu i 7-inčni ekran infotainment sistema kao dio standardne opreme. U standardnu opremu ulaze i bežični ndroid Auto i Apple CarPlay, a za one koji žele više tu su veći, 9 inčni ekran infotainmenta i premium audio sistem renomiranog brenda Bose sa 12 zvučnika. I pored novih ekrana osjetljivih na dodir, u Hondi nisu potpuno odustali od fizičkih tastera, pa se automatskim klima uređajem upravlja fizičkim komandama, a one se nalaze i pored displeja infotainmenta u vidu osnovnih komandi i točkića za podešavanje jačine zvuka. Materijali su birani pažljivo, pa na centralnoj konzoli neće ostajati otisci prstiju kao što je slučaj sa piano lakom, sve češćim na modernim vozilima. Radilo se i na kvalitetu materijala u cilju da sve površine koje dodiruje vozač budu ugodne i meke na dodir, te odaju premijum utisak. Dominantan dizajnerski detalj predstavlja traka sa otvorima saćstog oblika koja se prostire preko armaturne ploče i skriva otvore ventilacije spajaući ih u jednu elegantnu cjelinu koja dodatno naglašava princip jednostavnosti i luksuza na kojem je konstruisan novi Civic.

 


Veće dimenzije rezultuju boljom ponudom prostora u kabini, ali ne dolaze po cijenu vozne dinamike jer je karoserija znatno čvršća u odnosu na prethodnika. Posljedica toga je i poboljšana sigurnost, a kao dio sigurnosne opreme će se naći i novi dizajn vazdušnih jastuka konstruisan u cilju bolje podrške glavi putnika tokom sudara. Što se tiče sistema aktivne sigurnosti, Japanci će ponuditi novi Honda Sensing sistem aktivne sigurnosti sa poboljšanim senzorima i kamerom, te novim softverom koji brže i lakše identifikuje pješake, bicikliste i ostala vozila na putu. Adaptivni tempomat je takođe poboljšan za prirodnije kočenje, bržu reakciju i lakše pokrete upravljača pri održavanju vozila u traci. Ponuda agregata će se sastojati od 2.0-litarskog atmosferskog benzinca koji razvija 158 KS i 1.5-litarskog turbo punjenog benzinca koji raspolaže sa 180 KS. Oba motora su uparena sa automatskim CVT mjenjačem.

Datum objave: 29/04/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook