Naslovna > Teme > Parada noviteta vrijedna 2,5 miliona eura
FOTO GALERIJA (46)

Porsche Experience BiH

Parada noviteta vrijedna 2,5 miliona eura

Jedan od najvećih proizvođača sportskih automobila, Porsche, i ove godine je organizovao Porsche Experience, tradicionalno druženje sa postojećim i potencijalnim kupcima, ali i pripadnicima sedme sile...

 

Ovogodišnja promocija Porscheovih aktuelnih modela na bh. tržištu je održana polovinom septembra, a naša novinarska ekipa osjetila je kompletnu atmosferu učestvujući u Porsche Experience događaju. Porsche Experience je dobra prilika za sve, prvenstveno potencijalne klijente, da probaju sve modele u realnom vremenu i saobraćajnom okruženju, kako bi se eventualno brže odlučili za kupovinu određenog modela. Na ovaj način najbolje mogu osjetiti prostor u Porsche automobilima, a učešćem na Porsche Experienceu mogu osjetiti i snagu naših modela te odlučiti koji je to nivo snage za njih najoptimalniji. Naravno, Porsche Experience se odvija na javnim cestama gdje je brzina kretanja ograničena, a za prave entuzijaste i ljubitelje brzine Porsche organizuje drugačiji vid druženja na zatvorenim kružnim stazama - izjavio je Armin Mulović, Porsche brand manager. Po dobro ustaljenoj proceduri i ovogodišnji Porsche Experience bio je podijeljen u dva segmenta. Prvo dvodnevno druženje bilo je rezervisano za postojeće i potencijalne kupce Porsche modela u Bosni i Hercegovini. U koloni Porscheovih modela našla su se 32 vozila ukupne prodajne vrijednosti oko 2,5 miliona eura.

 

Ove godine ruta kretanja podrazumijevala je nešto drugačiji plan puta. Kolona je krenula iz Sarajeva, preko Novog Travnika, do Blidinjeg jezera, zatim put Jablanice do Mostara, te nakon noćenja nazad do Sarajeva. Cilj nam je bio provesti klijente najatraktivnijim dijelovima BiH kako bi se na svojevrstan način upoznali sa prirodnim ljepotama i istorijskim vrijednostima naše zemlje. Od modela koje smo imali isticali su se Cayman GTS, zatim imali  smo dvije Carrere, gdje su kupci mogli osjetiti razliku između zadnjeg pogona i pogona na sve četiri točka, naravno neizostavna je i Carrera 4S Cabrio koja je kupcima bila najinteresantnija. Osim toga na raspolaganju smo imali i Panamer GTS te Panameru Turbo S e-Hybridod 680 KS, dok nam se na samom začelju nalazila flota SUV vozila: Macan S, Cayenne Turbo, Cayenne S kao i posebno atraktivni atletski Cayenne Turbo Coupe - objasnio je Armin Mulović. Drugi dio Experiencea bio je rezervisan za  novinarske ekipe. U nešto „skromnijoj“ koloni od 10 vozila vrijednosti više od dva miliona KM, pripadnici sedme sile imali su priliku isprobati kapacitete najatraktivnijih i najnovijih modela u gami. „Novinarska“ ruta krenula je od Sarajeva poreko Visokog i Kiseljaka do Tarčina, a onda preko olimpijskih ljepotica Igmana i Bjelašnice nazad do Sarajeva. Upravo je dionica preko planina bila najveći izazov gdje su novinari u kontrolisanim uslovima slobodnije pritisnuli papučicu gasa i pustili „konje“ u kas. Organizacija ovogodišnjeg Porsche Experiencea je bila na vrhunskom nivou, a ovakav događaj ne bi se postidio ni internacionalnih događaja mnogo većih razmjera, a to još jednom potvrđuje koji je realni status Porschea u svijetu.

Datum objave: 15/11/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook