Naslovna > Automobili > Volkswagen > Passat > Passat u boksericama
FOTO GALERIJA (17)

Predstavljamo - Passat CC

Passat u boksericama

Elegantnom coupe-limuzinom Volkswagen pokušava otkraviti srca hladnih Amerikanca i zahjevnijih Evropljana te povećati njihovo zanimanje za svoju najpopularniju poslovnu limuzinu

Šesta generacija Passata, koja je predstavljena početkom 2005. godine, nije opravdala Volkswagenova očekivanja na američkom tržištu. Iako je Passat sve vrijeme u Evropi visoko kotiran kao jedna od najomiljenijih poslovnih limuzina srednje klase, Amerika je ostala hladna na njegov „suzdržani dizajn”. Iznenađujući razvoj situacije alarmirao je čelnike iz Wolfsburga, pa su pod šifrom „hitno” kreativnom odjelu uputili zahtjev za pronalaženje rješenja, koje će biti po uskusu probirljive američke, ali i zahtjevnije evropske klijentele.

 

 

 

Rezultat ovakvog odnosa snaga je novi Passat CC, koji je svjetlo dana ugledao nimalo slučajno na ovogodišnjem Sajmu automobila u Detroitu. Elegantna četverovratna coupe-limuzina dizajnom se oslanja na osnovni Passat, ali napušta zategnute i suzdržane linije te donosi više sportskog duha i dinamičnosti, koja bi trebala da privuče ljubitelje sportskih automobila. Mišićava karoserija Passata CC koja leži na platformi običnog Passata - tri cm je duža, 3,5 šira i pet niža od običnog modela. Ono što na papiru ne djeluje kao puno, u stvarnosti donosi značajne promjene, posebno na prednjem dijelu, koji sada krase izduženi farovi i šira maska hladnjaka, sa tri poprečne letvice preuzete sa superluksuznog Pheatona.

 

 

Spuštanjem krova određene izmjene pretrpjeli su nosači i vrata bez uobičajenog rama, koja su osim manjih i zaobljenijih staklenih površina dobila i snažan lučni profil, koji automobilu daje prijeko potrebnu dinamičnost. Ugodna novost je i potpuno novi panoramski krov, sa kojim se unutrašnjost osvjetljava na prirodan način, a doživljaj u vožnji podiže na najviši mogući nivo. Pažnju na zadnjem dijelu privlače velike svjetlosne grupe, koje zadiru duboko u bokove i mnogo su veće nego kod osnovnog modela, ali i blago zakošeni poklopac prtljažnika, u koji sada staje čitavih 535 litara prtljaga (osnovni Passat 565 litara).

 

 

Unutrašnjost se na prvi pogled značajno ne razlikuje od luksuznijih verzija standardnog modela, ali na drugi ipak otkriva niz detalja po kojima se Passat CC razlikuje od običnog brata. Instrument tablu krasi nova grafika, trokraki upravljač sportskiji dizajn, dok su sve imitacije zamijenjene pravim drvetom. Završna obrada je na karakterističnom visokom nivou, a svi upotrebljeni materijali su vrhunskog kvaliteta. Spuštanje krova odrazilo se na komfor zadnje klupe sa standardna dva sjedišta i velikim središnjim naslonom, zbog čega Passat CC po visini nudi manje prostora u odnosu na standardnu verziju. Za razliku od visine u svim ostalim smjerovima komfor je povećan, kao i udobnost vožnje, za koju je dijelom zaslužan i inovativni sistem vješanja „Adaptive chassis control” sa tri programa Normal, Sport i Comfort.


 

Kada je riječ o elektronskim pomagalima, Volkswagen je Passat CC nesebično naoružao najnovijim „Lane Assist” sistemom koji kontroliše položaj automobila u odnosu na graničnu traku, „Park Assist” pomoći pri parkiranju sa kamerom za vožnju unazad i „Automatic Distance Control” sistemom za održavanje razdaljine između vozila. Posebno zanimljivu stavku predstavlja i motorizacija, koju će u početku činiti tri benzinca i dva dizelaša. Benzinci su dobro poznati 1.8-litarski TSI sa 160 KS, dvolitarski sa 200 KS i najjači 3.6-litarski V6 sa 300 KS sa kojim „CC” hvata stotku za samo 4,5 sekundi i postiže limitiranih 250 km/h. Čast dizelaša brani dvolitarski agregat u verzijama od 140 i 170 KS. Pogon će serijski biti prednji, dok je 4-Motion dio dodatne opreme. Passat CC moći će se naručiti i sa sedmostepenim DSG mjenjačem. 

Datum objave: 04/03/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook