Naslovna > Automobili > Lancia > Ypsilon > Pet umjesto tri
FOTO GALERIJA (7)

Lancia Ypsilon

Pet umjesto tri

Najmanja Lancia blago je uvećana u odnosu na prethodni model, od kojeg je osjetno funkcionalnija, zahvaljujući ugradnji dodatnog para vrata...

Četvrta generacija Lancie Ypsilon premijerno je predstavljena na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, a u prodaju je krenula početkom juna. Najveća novina koju dizajnerski dotjeran model najmanje Lancie donosi u odnosu na prethodnika je koncepcija sa petoro vrata. Mada je dužina vozila tek blago povećana sa 3.810 na 3.842 mm, Italijani su uspjeli instalirati drugi par vrata i tako povećati funkcionalnost Ypsilona. Kvalitet više je i činjenica da dodatni par vrata nije narušio dizajn automobila, jer su vješto „utopljena“ u zadnji kraj vozila i „skrivena“ sa bravom u krovnom nosaču. Podsjećamo da je najmanji Lancijin model na tržištu prisutan od 1985. godine, te da je od tada do danas proizveden i prodat u više od milion i po jedinica. Osim što će biti prvi Ypsilon sa petoro vrata, četvrta generacija će biti i prva mala Lancia koja će se na tržištima Irske i Velike Britanije prodavati pod logotipom Chryslera.

 

 

 

 


Kao i do sada Ypsilon će ostati jedan od najbolje opremljenih malih automobila sa mnogobrojnim mogućnostima personalizacije i prilagođavanja automobila pojedinačnim željama kupaca. U ponudi će biti tri standardna paketa opreme Silver, Gold i Platinum za enterijer, dok će se vanjština moći obojiti sa 16 različitih boja, sa četiri dvobojne kombinacije i uljepšati sa tri modela 16-inčnih aluminijumskih naplataka. U Ypsilon će se ugrađivati i najsavremenije tehnologije Fiat grupacije poput TwinAir, MultiJet II i Start&Stop, a spisku ekskluzivnih novotarija treba pridodati prednja ksenonska i zadnja LED svjetla. Za pogon su zadužena tri agregata 0.9-litarski TwinAir s 85 KS, 1.2 Fire EVO II benzinac sa 69 KS, te 1.3 MultiJet II s 95 KS. Svi motori će se serijski opremati Start/stop sistemom, a slabiji benzinski agregat biće ponuđen sa fabričkom plinskom instalacijom. Najjeftiniji Ypsilon na evropskom tržištu košta 12.400 eura, a riječ je o modelu sa 1.2-benzinskim agregatom.

Datum objave: 18/08/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook