Naslovna > Automobili > Peugeot > 308 > Peugeot predstavio karavan verziju popularnog modela

308 SW

Peugeot predstavio karavan verziju popularnog modela

Peugeot novim logotipom iznova potvrđuje svoju ličnost i karakter, a novi 308 SW prvo je vozilo u gami koje nosi taj logotip. Ova bezvremenska marka s bogatim iskustvom, znanjem i francuskim stilom piše novu stranicu u svojoj istoriji koja se sastoji od iskustva života u sadašnjem trenutku i kvalitetnog cjelokupnog iskustva...

Peugeot je je u Sarajevu predstavio novi 308 SW s jedinstvenom siluetom. Ovo vozilo krasi izražajan stil naglašen elegantnim profilom i sofisticiranim zadnjim dijelom. Efikasno i izrazito moderno vozilo zadržava ključna i očekivana obilježja koja traže kupci iz segmenta kompaktnih karavana. Stvoren je potpuno novi doživljaj s više ergonomije, boljim uređenjem, većim užitkom u vožnji, boljim kvalitetom i mogućnostima povezivanja.

 

 

 


Novi Peugeot 308 SW ima najnoviju generaciju sistema za pomoć u vožnji koji uvode poluautonomnu vožnju, čime se postiže još veći nivo sigurnosti, s paketom DriveAssist 2.0 (dostupno krajem godine). Sastoji se od prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go (automatski mjenjač EAT8) i sistema za održavanje putanje unutar trake.

 

 

 

 

 

 

 

Novi 308 SW dolazi s više vrsta motora: punjivi hibridni (HYBRID 225 s električnim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8, HYBRID 180 s električnim 8-stepenim automatskim mjenjačem e-EAT8), benzinski (PureTech 110 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, PureTech 130 S&S sa 6-stepeni ručnim mjenjačem i PureTech 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8) i dizelski (BlueHdi 130 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i BlueHdi 130 S&S s automatskim mjenjačem EAT8).

 

 

 

 

Iako je u izravnoj konkurencijisa SUV-ovima, ovaj je segment konstantno prisutan od 2010. godine. Potražnja u Evropi i dalje je velika, a predviđa se stabilan plan prodaje u godinama koje dolaze. Kupci karavana najmlađi su i najdinamičniji kupci u segmentu C, vrlo im je bitan oblik vozila, a radi se uglavnom o aktivnim parovima, nezavisno o tome imaju li djece, koji intenzivno upotrebljavaju svoja vozila. Oni su vrlo zahtjevni i imaju brojna očekivanja u pogledu stila, užitka u vožnji i tehnologije, a da se pritom nisu spremni odreći prednosti poput prostranosti.

Datum objave: 19/05/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook