Naslovna > Automobili > Ford > Maverick > Pikap mehanički unaprijeđen za terensku vožnju

Ford Maverick Tremor

Pikap mehanički unaprijeđen za terensku vožnju

Tremor Off-Road paket dostupan je za dodatnih 2.995 dolara sa nivoima opreme XLT i Lariat i samo sa 2,0-litarskim EcoBoost agregatom i 4X4 pogonom...

Nakon Rangera, F-150 i Super Dutyja, Ford je predstavio i Tremor verziju novog Mavericka, koji dolazi sa nizom zanimljivih unaprijeđenja. Kompaktni pikap dobija više od samo vizuelnih izmjena jer je Ford preradio kompletno vješanje kako bi ugradio drugačije opruge i amortizere na prednjoj i zadnjoj osovini. Sada je 25 milimetara viši i dobio je jače poluosovine, kao i hladnjak transmisije za teške uslove rada.

 

 

 


Maverick Tremor takođe dobija Fordov ekvivalent tempomatu za vožnju van utabanih staza koja se zove Trail Control i napravljena je ekskluzivno za ovu verziju, omogućavajući vozačima da odaberu brzinu kojom će putovati preko prljavštine i/ili blata automatskom kontrolom gasa i kočenja. Umotane u gume za sve terene, 17-inčni aluminijumski naplatci imaju tamnu eloksiranu završnu obradu i narandžaste Tremor detalje.

 

 

Kako bi upotpunio unaprijeđenu mehaniku, Maverick Tremor ima novu prednju masku i zatamnjene Fordove oznake, dok su prednja i zadnja svjetla takođe zatamnjena. Uz doplatu, kupci mogu naručiti pikap sa paketom Tremor Appearance uz koji dolaze crne bočne grafike na donjem dijelu karoserije i poklopcu motora, dok su krov i poklopci retrovizora obojeni u Carbonized Gray.

 

 

 

Unutra, presvlake sjedišta od crnog oniksa ukrašene su prošivenim logotipima Tremor i narandžastim detaljima na vratima, centralnoj konzoli i otvorima za vazduh.

Datum objave: 02/08/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook