Naslovna > Automobili > Škoda > Rapid > Plastična operacija bez dubokih rezova
FOTO GALERIJA (7)

Škoda Rapid

Plastična operacija bez dubokih rezova

U okviru aktuelnog redizajna Rapid je dobio nova svjetla, alu naplatke, bogatiju opremu, savremeniju sigurnosnu tehnologiju i trocilindarski 1.0 TSI motor…

Nakon Octavie i Citigoa, Škoda je osvježila i njen kompaktni model Rapid, u obje karoserijske verzije. Škoda Rapid limuzina je predstavljena 2012. godine, dok je hatchback ponuđen godinu dana kasnije. Za razliku od broj veće Octavie, koja je dobila dvodijelna glavna svjetla, čiji izgled je pokrenuo mnoštvo polemika među ljubiteljima Škode, Rapid se nije radikalno promijenio. Štaviše, on sada izgleda naočitije i modernije. Za tu činjenicu može prvenstveno da se zahvali novim bi-ksenonskim prednjim svjetlima i dnevnim u LED tehnologiji. Na prednjem dijelu je izmijenjen i branik, u kojeg su ugrađena nova, manja svjetla za maglu. Zadnji dio vozila je osvježen sa novim stop svjetlima, koja će se od sada opciono moći naručiti sa LED tehnologijom, a moguće ih je i djelimično zatamniti. U novom stilu je oblikovan i branik.

 

 


Osvježeni dizajn automobila prati i nekoliko novih alu naplataka u rasponu od 15 do 17 inča. Dimenzije Rapida su ostale u dosadašnjim razmjerama sa D/Š/V:4,38/1,71/1,46 metara za limuzinu, odnosno D/Š/V:4,30/1,70/1,45 metara za hatchback. Međuosovinski razmak kod oba modela je dugačak 2.602 mm. Limuzina ima prtljažnik zapremine 550, a hatchback 415 litara. Maksimalna zapremina prtljažnog prostora kod limuzine je 1.490 litara, a kod hatchbacka 1.380. U okviru redizajna osvježena je i kabina, sa novom instrument tablom, ventilacionim otvorima, komandama ručnog klima uređaja. Kako bi adekvatno odgovorila na aktuelne trendove, Škoda je uz Rapid ponudila i WLAN hotspot sistem, sa mogućnošću povezivanja više mobilnih telefona na internet mrežu automobila. Tu je i Škoda Connect aplikacija koja omogućava vlasniku da s daljine sazna određene podatke o vozilu, poput količine goriva u rezervoaru. Rapid je dobio i sistem automatskog kočenja u slučaju opasnosti prilikom gradske vožnje, te sisteme za detekciju vozačevog umora i automatsko podešavanje visine svjetlosnog snopa. Precizniji podaci o cijenama redizajniranog modela i početku njegove prodaje u Evropi biće poznati nakon sajma automobila u Ženevi.

 


MOTORI
Dah osvježenja uvukao se i pod „haubu“ Rapida. Umjesto dosadašnjeg 1.2-litarskog turbo trocilindraša ponuđen je novi 1.0 TSI Volkswagenov benzinac u dvije verzije, sa 95 i 110 KS. Slabiji motor je dovoljan da Rapida do „stotke“ ubrza za 11, dok jači to uspijeva za 9,8 sekundi. Osim malog benzinca dostupan je i 1.4 TSI motor sa 125 KS. Tu su i dva dizelaša, trocilindarski 1.4 TDI sa 90 i veći 1.6 TDI sa 116 KS. Svi motori su kombinovani sa start/stop sistemom i sistemom rekuperacije kočione energije.

 

Datum objave: 15/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook