Naslovna > Automobili > Porsche > Macan > Počela proizvodnja modela Macan

Porsche

Počela proizvodnja modela Macan

Uprkos tome što je morao da modifikuje dijelove svog postrojenja kako bi proizvodnja osvježenog SUV modela mogla početi, proizvodnja ovog automobila već ovih dana biće 420 primeraka na dan...

Nakon što je prošlog mjeseca u Šangaju predstavljen restilizovani model Porsche Macan za narednu godinu njegova serijska proizvodnja već je počela u Lajpcigu u Njemačkoj. Uprkos tome što je morao da modifikuje dijelove svog postrojenja kako bi proizvodnja osvježenog SUV modela uopšte bila moguća, proizvodnja ovog modela već ovih dana biće 420 primeraka na dan. Razlog za to je visoka potražnja za ovim modelom, posebno na kineskom tržištu. Više od 100.000 primeraka modela Macan, od ukupno 350.000 proizvedenih jedinica od kada je on lansiran na tržište je prodato upravo u Kini. Što se konkretno tiče ovog modela najveća razlika u odnosu na prethodnu verziju, bar što se vizuelnog dijela tiče, je na zadnjem dijelu automobila gdje se sada nalaze tridimenzionalne LED svetlosne jedinice koje se prostiru cijelom širinom automobila. Kada govorimo o prednjem dijelu, tu su restilizovani farovi sa LED tehnologijom u standardnom paketu opreme, a kao opcija je dostupan i "Dynamic Light System Plus". Ovaj model je od sada dostupan i u novim bojama, kao što su: Miami Blue, Mamba Green Metallic, Dolomite Silver Metallic i Crayon.

 

 

Kada je riječ o unutrašnjosti Porsche je redizajnirao konzolu, te je sada tu najnoviji infotejnment sistem sa HD ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 10,9 inča sa prilagodljivim korisničkim interfejsom. Centralni otovri za vazduh su sada pozicionirani ispod ekrana, dok novi upravljač posjeduje takozvano "Sport Response" dugme.  Novi infotejnment sistem dolazi sa Connect Plus modulom, što znači da je automobil povezan sa internetom, što mu omogućava funckije kao što je glasovna kontrola i informacije o saobraćaju u realnom vremenu. Porsche još uvek nike otkrio informacije o motorizaciji a razlog za to su odlaganja sa WLTP testiranjem. Međutim, znamo da će uvodni model će i dalje posjedovati četvorocilindrični agregat radne zapremine dva litara sa turbo punjačem, ali više neće biti dostupan stari V6 agregat radne zapremine 3,6 litara koji je zamenjen novim, modernijim V6 agregatima. Očekuje se da srce Macan S i GTS modela čini trolitarski V6 agregat sa turbo punjačima, dok će Macan Turbo imati V6 agregat radne zapremine 2,9 litara kakav se nalazi i u modelu Cayenne S. Dizel motori se najverovatnije neće prodavati.

Datum objave: 31/08/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook