Naslovna > Teme > Podrška festivalu Lollapalooza u Parizu i Berlinu

Seat

Podrška festivalu Lollapalooza u Parizu i Berlinu

U septembru, posjetioci Lollapalooze u Berlinu mogu uživati u nastupima bendova The Weeknd, Kraftwerk 3D, Imagine Dragons i David Guetta na specijalnoj tribini postavljenoj od strane Seat-a, a locirane ispred glavne bine...

 

 

Seat ostaje privržen muzici i biće partner festivala Lollapalooza, jednim od najvećih svjetskih urbanih festivala, pa je tim povodom kao proizvođač automobila organizovao nekoliko aktivnosti u Parizu, dok će 8. i 9. ovtemivor biti. Na pariškom festivalu koji je prošle godine privukao 110.000 posjetilaca, a na kojem je where godine po prvi put i Seat biti prisutan, nastupili su bendovi poput Depeche Mode, Gorillaz i The Killers. Pored muzike, ulična umjetnost takođe je bila u centru pažnje na oba evropska događaja, te će u saradnji sa Seat-om po prvi put su bili organizovani "kreativni zidovi" sa muralima svjetski priznatih grafičkih umjetnika. Isto tako, posebno osmišljeni Seat paviljon bio je otvoren za širu javnost, gdje ljubitelji muzike mogu uživati ​​u chill-out zoni, sa punjačima za mobilni telefon i wifi-om. U septembru, posjetioci Lollapalooze u Berlinu mogu uživati ​​u nastupima bendova The Weeknd, Kraftwerk 3D, Imagine Dragons i David Guetta na specijalnoj tribini postavljenoj od strane Seat-a, a locirane ispred glavne bine. Pored toga, u dijelu nazvanom Kidzapalooza djeca i mladi moći će voziti mini automobile model Seat i uživati ​​u muzici i aktivnostima za cijelu porodicu. “Seat ima odličnu saradnju sa Lollapalooza festivalom i njegovom mladom bazom vjernih fanova. Imamo istu strast prema muzici i urbanoj umjetnosti, a festival je savršena platforma za dijeljenje našeg optimističkog, mladog duha ", istakla je Susanne Franz, direktor marketinga u Seat-u. Štaviše, direktor kompanije GSA Olivier Breš dodaje:" veoma je Seat partner na festivalima Lollapalooza u Evropi. Partnerstvo nam odgovara, jer je festival Lollapalooza mlad, živahan, šaren i urban, baš kao i Seat. Ovo je još jedan korak naprijed u posvećenosti Seat-a muzici i uličnoj umjetnosti. Kompanija je strateški partner međunarodno poznatog Primavera Sound festivala. Oba navedena festivala dijele svoj mladalački, inovativni duh i veze sa gradom Barcelonom. Nakon velikog uspjeha festivala u maju prošle godine i preko 220.000 posjetilaca, Seat je ponovo partner Primavera festivala u Oktobru, događaj na kojem će nadolazeće zvijezde na međunarodnoj sceni predstaviti svoj talenat. Oba navedena festivala dijele svoj mladalački, inovativni duh i veze sa gradom Barcelonom. Nakon velikog uspjeha festivala u maju prošle godine i preko 220.000 posjetilaca, Seat je ponovo partner Primavera festivala u Oktobru, događaj na kojem će nadolazeće zvijezde na međunarodnoj sceni predstaviti svoj talenat. Oba navedena festivala dijele svoj mladalački, inovativni duh i veze sa gradom Barcelonom. Nakon velikog uspjeha festivala u maju prošle godine i preko 220.000 posjetilaca, Seat je ponovo partner Primavera festivala u Oktobru, događaj na kojem će nadolazeće zvijezde na međunarodnoj sceni predstaviti svoj talenat.

Datum objave: 27/07/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook